Piekrišana | Klientu grupa | Īsziņas komanda piekrišanas sniegšanai | Īsziņas komanda piekrišanas atsaukšanai |
LMT piedāvājumi Atļauja apstrādāt personas datus, lai piedāvātu pakalpojumus, aktualitātes, jaunumus, t.sk. sūtītu individuālus sveicienus un aptaujas uz Tavu kontakttālruni (zvani un SMS) | LMT un citu komersantu klienti VAIRĀK | JAUNUMI | JAUNUMI STOP |
Elektronisko sakaru metadati individuālai sadarbībai Atļauja apstrādāt elektronisko sakaru metadatus, t.sk. noslodzes datus, tostarp izmantoto apjomu, veidu, iekārtu, datumu, laiku, vietu, ilgumu, lai sniegtu papildvērtības pakalpojumus, piedāvājot interesēm, vajadzībām un paradumiem atbilstošākos piedāvājumus un nodrošinātu atbalstu pakalpojumu lietošanā | Tikai LMT klienti | METADATI | METADATI STOP |
Automatizēta apstrāde, tostarp profilēšana individuālai sadarbībai Atļauja apstrādāt personas datus individuālu lēmumu pieņemšanai automatizētā veidā, tostarp profilējot kopējo sadarbības ilgumu un apjomu, t.sk. profilējot un saņemot kredītspējas informāciju arī no trešo pušu datubāzēm, lai nodrošinātu ātrāku apkalpošanu, kā arī interesēm, vajadzībām un paradumiem atbilstošāko piedāvājumu sniegšanu | Tikai LMT klienti | AUTO | AUTO STOP |
Atrašanās vietas dati individuālai sadarbībai Atļauja apstrādāt atrašanās vietas datus, t.sk. iekārtas atrašanās vietu – pieslēguma punkta adresi un ģeogrāfisko adresi, kā arī informāciju par interesējošām vietām, lai sniegtu papildvērtības pakalpojumus, piedāvājot interesēm, vajadzībām un paradumiem atbilstošākos piedāvājumus un nodrošinātu atbalstu pakalpojumu lietošanā, tostarp informējot par konkrētā vietā pieejamiem piedāvājumiem, tehnoloģijām, kultūras vai sporta aktualitātēm | Tikai LMT klienti | VIETA | VIETA STOP |
Lojalitātes dati individuālai sadarbībai – LMT piedāvājumi Atļauja apstrādāt personas datus, saglabājot kontaktdatus un darījumu lojalitātes datus, tai skaitā kredītspējas datus, lai divu gadu laikā pēc pēdējā darījuma beigām varētu piedāvāt interesēm, vajadzībām un paradumiem atbilstošākos piedāvājumus, aktualitātes, jaunumus, individuālus sveicienus un aptaujas uz Tavu kontakttālruni (zvani un SMS) | Tikai LMT klienti | SADARBIBA | SADARBIBA STOP |
Rūpējoties par klienta spēju pildīt saistības ilgtermiņā ar kredītlimitu saistītu darījumu ietvaros (piem., izvēloties pakalpojumu, tiek saņemta vai iegādāta iekārta), var tikt veikta klienta kredītspējas pārbaude, izvērtējot klienta un LMT līdzšinējās sadarbības datus, kā arī no trešo pušu kredītinformācijas datubāzēm saņemto informāciju. Kredītspējas pārbaude var tikt veikta arī gadījumos, ja piesaka papildu jautājuma izskatīšanu saistībā ar darījuma slēgšanu, vēlas esošā līguma darbības laikā veikt izmaiņas (t.sk. saistībā ar rēķina termiņa pagarināšanu) vai iegādāties papildu pakalpojumus, kas paaugstina kredītrisku. Šāda datu apstrāde tiek veikta uz darījuma pamata, lai varētu noteikt klientam atbilstošāko darījuma apjomu un klientam ilgtermiņā būtu iespēja izpildīt savas saistības.
Papildus klientam ir iespēja dot piekrišanu datu apstrādei arī no trešo pušu parādvēstures datubāzēm – tas ļauj vēl precīzāk izvērtēt konkrētajam klientam piemērotāko risinājumu. Piekrišanu var ērti atsaukt jebkurā brīdī, informējot par to LMT un neietekmējot datu apstrādi, kas veikta līdz piekrišanas atsaukuma brīdim.
Lai varētu novērtēt klienta patieso kredītspēju, var būt nepieciešamība veikt pārbaudi arī trešo pušu datubāzēs saistībā ar klienta pārstāvību, t.sk. pilnvarotās personas un amatpersonas. Šādu apstrādi veicam, ja ir saņemta piekrišana.
Šo piekrišanu var dot konkrēta darījuma vai – lai darījumus nodrošinātu vēl ātrāk – turpmākās sadarbības ietvaros. Atgādinām, ka piekrišanu var ērti pārvaldīt Mans LMT –> Profils –> Piekrišanas. Piekrišanas došana ir apliecinājums, ka klients un ar klienta pārstāvību saistītās personas ir informētas par LMT veikto datu apstrādi klienta darījumu slēgšanas un nodrošināšanas nolūkā.
Ja kredītspēja nav pietiekama vai ir negatīva, darījums var tikt atteikts vai nodrošināts mazākā kredītapjomā. Mums rūp ilgtermiņa sadarbība ar klientu, kā arī tas, lai noslēgtās saistības atbilst klienta vajadzībām un nerada grūtības to izpildē, tādēļ darām visu nepieciešamo, lai ikviens klients, kas vēlas saņemt ar kredītlimitu saistītus pakalpojumus, varētu savu izvēli izdarīt pārdomāti. Mūsu klientu konsultanti vienmēr ir klientu rīcībā, lai kopā varētu rast piemērotāko risinājumu. Tāpat – lai neskumdina ilgtermiņa līguma atteikums, ja tāds tiek saņemts – vēlamies informēt, ka tas nekādi neierobežo klientu izvēlēties mūsu preces, veicot maksājumu pilnā apmērā. LMT klientu centros un e-veikalā ir pieejams plašs preču klāsts ikviena klienta vajadzībām un gaumei.
Lai jautājuma izskatīšana būtu pēc iespējas ātrāka un taupītu klienta laiku, informācijas apstrādes ietvaros var tikt izmantoti automatizēti risinājumi. Tas ļauj precīzāk apzināt informācijas apjomu un izvērtēt faktus pēc iespējas objektīvāk. Automatizētu lēmumu pieņemšanai un klienta kredītspējas novērtēšanai ar iekārtu kredītlimitu saistītu darījumu gadījumā, piemēram, preces iegāde nomaksā vai nomas līguma noslēgšana, LMT izmanto kredītinformāciju no AS CREFO Birojs. Informācija par CREFO Birojs īstenoto personas datu apstrādi pieejama šeit: https://crefobirojs.lv. Automatizētu lēmumu pieņemšanas risinājumā tiek apstrādāti šādi dati: personas identifikācijas dati, kredītspējas izvērtējuma dati – kredītreitings, dati par LMT produktu un pakalpojumu izmantošanu.
Ja sniegtā atbilde, tostarp darījuma noslēgšanas atteikums, piemēram, nepietiekamas kredītinformācijas gadījumā klientam nešķiet pietiekama, klientam ir iespēja lūgt mūsu speciālistu iesaisti situācijas izvērtēšanā. Šādā gadījumā aicināsim iesniegt rakstisku lūgumu, pievienojot informāciju, kas dotu iespēju atkārtoti izvērtēt sadarbības iespējas. Mūsu speciālisti katru šādu lūgumu izskatīs individuāli un sniegs atbildi.
Personas datu apstrādē ievērojam normatīvo aktu prasības, kā arī datu subjektu un patērētāju tiesību aizsardzības principus, tostarp atbildīgas aizdošanas jomā.
Plašāka informācija par personas datu jautājumiem ir pieejama LMT privātuma politikā un attiecīgā pakalpojuma aprakstā.
Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!