Risinājums nodrošina funkcijas, kas atvieglo Tavu biznesa ikdienu un var radīt papildu pievienoto vērtību – zvanu maršrutēšana, zvanu pārķeršanas grupas, iekšējie un ārējie numuri, IVR sistēma, sarunu ieraksti, zvanu centra noslodzes un neatbildēto zvanu analīze, kā arī vadībai pārskatāmas atskaites par visu sistēmu.
3 labi iemesli, kāpēc izvēlēties IP telefoniju
Zvanu atskaites
Īpašā interneta vietnē pārvaldi visus uzņēma zvanus. Novērtē katra darbinieka produktivitāti – zvanu skaitu un ilgumu. Kontrolē neatbildētos klientu zvanus.
Sarunu ieraksti
Izmanto saņemto un veikto biroja zvanu ierakstīšanas un arhivēšanas iespēju. Pārliecinies par uzņēmuma kontaktu centra darbinieku sarunu kvalitāti.
Vienota saimniecība
Apvieno visas uzņēmuma filiāles – neatkarīgi no atrašanās vietas – vienā telekomunikāciju sistēmā. Vienai centrālei var pievienot lietotājus, kas atrodas dažādas vietās.
IP PBX 25
Nodrošina sarunas līdz 25 darba vietām. Atkarībā no sarunu intensitātes nepieciešami apmēram 5 sarunu kanāli.
Zvani uzņēmuma fiksēto un mobilo numuru starpā – bez maksas
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.