ZvP_1ZvP_1ZvP_1
ZvP_2ZvP_2ZvP_2
ZvP_3ZvP_3ZvP_3

Kāpēc izvēlēties Zvanu pārvaldnieku?

Ja esi atvaļinājumā, kolēģis atbildēs uz zvaniem Tavā vietā
Unikāls Tava uzņēmuma sveiciens un balss ziņojumi
Kontrolē un redzi visu sava uzņēmuma zvanu statistiku
Kas ir neredzamie zvani un ko ar tiem darīt?
Gadījumos, kad esi devies atpūtā vai esi tik aizņemts, ka nevari atbildēt uz zvanu, tas automātiski tiek novirzīts Tevis izvēlētam kolēģim, kurš ir kompetents palīdzēt. Klients saņem pielāgotu balss ziņu un tiek savienots ar Tavu kolēģi.
Piemērs
Labdien! Jūsu konsultants šobrīd ir atvaļinājumā. Lūdzu, gaidiet savienojumu ar kolēģi.
Audiopiemēri


Lai klienti vienmēr būtu pārliecināti, ka zvana pareizajam uzņēmumam un uz pareizo numuru, Tu vari izveidot unikālu sava uzņēmuma sveicienu vai uzrunu. Savukārt gadījumiem, kad klients cenšas sazvanīt Tavu uzņēmumu ārpus darba laika vai zvana brīdī, kad visi speciālisti ir aizņemti, vari izveidot pielāgotu ziņojumu ar norādēm par tālāko saziņu.
Piemērs
Labdien! Šodien esam ārpus biroja. Ja vēlaties mums atstāt ziņu, lūdzu, sagaidiet signālu, un mēs ar Jums sazināsimies. Paldies par zvanu!
Seko līdzi tam, cik efektīva ir Tava uzņēmuma klientu apkalpošana. Uzzini, cik laika katrs darbinieks velta sarunām, cik zvanu tiek pāradresēti kolēģiem un daudz citu noderīgu datu, kas palīdzēs pilnveidot Tava uzņēmuma saziņas kvalitāti.
Piemērs
Tavs darbinieks bieži runā pa telefonu, taču viņa darba produktivitāte krītas. Tu vari apskatīt, ar ko runā Tavs darbinieks, un pārbaudīt, vai sarunas notiek ar klientiem vai laiks tiek veltīts privātām sarunām.
Neredzamie zvani ir zvani, kas atduras pret pārtraukto signālu un mēdz netikt uzrādīti kā neatbildētie zvani. Ar Zvanu pārvaldnieku arī šie zvani Tev kļūs redzami un Tu varēsi izvēlēties – atzvanīt vai nē.
Piemērs
Tev zvana klients, taču visi speciālisti ir aizņemti. Klients saņem balss ziņojumu, ka viņa zvans ir piefiksēts un speciālisti ar viņu sazināsies tuvākajā laikā. Lai Tev šis zvans nepaslīdētu garām, Tavā telefonā tas tiks uzrādīts kā neatbildētais zvans.

Kāpēc izvēlēties Zvanu pārvaldnieku?

Ja esi atvaļinājumā, kolēģis atbildēs uz zvaniem Tavā vietā
Gadījumos, kad esi devies atpūtā vai esi tik aizņemts, ka nevari atbildēt uz zvanu, tas automātiski tiek novirzīts Tevis izvēlētam kolēģim, kurš ir kompetents palīdzēt. Klients saņem pielāgotu balss ziņu un tiek savienots ar Tavu kolēģi.
Piemērs
Labdien! Jūsu konsultants šobrīd ir atvaļinājumā. Lūdzu, gaidiet savienojumu ar kolēģi.
Audiopiemēri


Unikāls Tava uzņēmuma sveiciens un balss ziņojumi
Lai klienti vienmēr būtu pārliecināti, ka zvana pareizajam uzņēmumam un uz pareizo numuru, Tu vari izveidot unikālu sava uzņēmuma sveicienu vai uzrunu. Savukārt gadījumiem, kad klients cenšas sazvanīt Tavu uzņēmumu ārpus darba laika vai zvana brīdī, kad visi speciālisti ir aizņemti, vari izveidot pielāgotu ziņojumu ar norādēm par tālāko saziņu.
Piemērs
Labdien! Šodien esam ārpus biroja. Ja vēlaties mums atstāt ziņu, lūdzu, sagaidiet signālu, un mēs ar Jums sazināsimies. Paldies par zvanu!
Kontrolē un redzi visu sava uzņēmuma zvanu statistiku
Seko līdzi tam, cik efektīva ir Tava uzņēmuma klientu apkalpošana. Uzzini, cik laika katrs darbinieks velta sarunām, cik zvanu tiek pāradresēti kolēģiem un daudz citu noderīgu datu, kas palīdzēs pilnveidot Tava uzņēmuma saziņas kvalitāti.
Piemērs
Tavs darbinieks bieži runā pa telefonu, taču viņa darba produktivitāte krītas. Tu vari apskatīt, ar ko runā Tavs darbinieks, un pārbaudīt, vai sarunas notiek ar klientiem vai laiks tiek veltīts privātām sarunām.
Kas ir neredzamie zvani un ko ar tiem darīt?
Neredzamie zvani ir zvani, kas atduras pret pārtraukto signālu un mēdz netikt uzrādīti kā neatbildētie zvani. Ar Zvanu pārvaldnieku arī šie zvani Tev kļūs redzami un Tu varēsi izvēlēties – atzvanīt vai nē.
Piemērs
Tev zvana klients, taču visi speciālisti ir aizņemti. Klients saņem balss ziņojumu, ka viņa zvans ir piefiksēts un speciālisti ar viņu sazināsies tuvākajā laikā. Lai Tev šis zvans nepaslīdētu garām, Tavā telefonā tas tiks uzrādīts kā neatbildētais zvans.

Uzzini vairāk klātienē

Pieteikties konsultācijai
Zvanu pārvaldnieks
Īpaši noderīgi jomās, kur ir liels zvanu apjoms – pārdošana, pasūtījumu pieņemšana, klientu apkalpošana u.c.
  • Sarunu statistika
  • Zvanu maršrutēšana
  • Interaktīvā balss atbilde (IVR)
  • Grupas zvani
  • Darba laika kontrole u.c.
5, 40
€/mēn.
Sarunu ieraksts – 1.60 €/mēn. par lietotāju
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!