Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumiem, palīdz uzlabot vietnes funkcionalitāti un piedāvāt piemērotu saturu un reklāmas.Turpinot lietot šo vietni, Tu apliecini, ka piekrīti sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar sīkdatņu izmantošanas noteikumiem.
Biroja centrāles funkcijas mobilajā telefonā
Nodrošinies, ka Tavu uzņēmumu sasniedz ikviens klienta zvans! Tavā rīcībā pārskats par atbildētajiem un neatbildētajiem zvaniem, darbinieku zvanu apjomu un kvalitāti. Tā ir iespēja taupīt laiku, novirzot zvanu īstajam speciālistam. Piemērots risinājums gan lieliem uzņēmumiem, gan maziem.

3 labi iemesli, kāpēc izvēlēties Zvanu pārvaldnieku

Kārtība biznesā
Vai Tev rada neērtības tas, ka klienti zvana Taviem darbiniekiem uz mobilo, nevis uz uzņēmuma centrālo numuru? Tagad ir iespēja, zvanot no sava mobilā telefona, norādīt, kāds numurs uzrādīsies zvana saņēmējam.
Tevi atcerēsies
Tev ir vairāki uzņēmuma darbības virzieni, un katram no tiem – savs numurs? Ievies vienu centrālo numuru, un IVR funkcija parūpēsies, lai klientu zvani nonāk pie īstā adresāta. Klientiem jāzina ttikai viens numurs.
Nepazaudēti darījumi
Viens pazaudēts zvans ir viens pazaudēts darījums. Tu vari pat nenojaust, cik daudz klientu Tevi nav sazvanījuši! Esi vienmēr lietas kursā par visiem klientiem, kuriem dienas laikā neizdevās atzvanīt.
Zvanu pārvaldnieks
Īpaši noderīgi jomās, kur ir liels zvanu apjoms – pārdošana, pasūtījumu pieņemšana, klientu apkalpošana u.c.
  • Sarunu statistika
  • Zvanu maršrutēšana
  • Interaktīvā balss atbilde (IVR)
  • Grupas zvani 
  • Darba laika kontrole u.c.
5 40 €/mēn.
Tev var noderēt...
Mobilais mārketings Viena ziņa – tūkstošiem saņēmēju
Scoro Pārdod vairāk!
Mobilais Wi-Fi Brīvība strādāt visur
Visas maksas norādītas € bez PVN.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!