Ja rodas kādi jautājumi, neskaidrības vai problēmsituācijas, droši sazinies ar mums:
Mūsu speciālisti Tevi noteikti uzklausīs!
Lai izprastu jautājumu būtību, rastu efektīvākos problēmu risinājumus un nodrošinātu klientu apkalpošanu, kā arī ievērotu LMT drošības intereses, sarunas ar LMT informatīvo tālruņu konsultantiem tiek ierakstītas un saglabātas. Šos ierakstus var izmantot sūdzību izskatīšanai, tie uzskatāmi arī par pierādījumiem klienta un LMT saziņai savstarpējo strīdu risināšanā.
Klientam ir tiesības par līguma noteikumiem neatbilstošu
preci vai pakalpojumu vērsties LMT ar pieteikumu. Atbildi uz rakstisku
patērētāja pieteikumu LMT sniedz normatīvajos aktos noteiktajā termiņā. Visos
pārējos gadījumos, LMT sniedz atbildi viena mēneša laikā no attiecīgās pretenzijas
saņemšanas dienas, ja attiecīgajā jautājumā nav nepieciešama papildu apstākļu
noskaidrošana.
Visi strīdi un
nesaskaņas, kas var rasties starp LMT un klientu, vispirms tiek risināti
sarunās, kuru uzsākšanai nepieciešams rakstisks klienta iesniegums LMT. Ja vienošanās
netiek panākta, strīdi tiek risināti normatīvajos aktos noteiktā kārtībā. Papildus patērētāji var izmantot arī tiesības tālāk vērsties pie konkrētās jomas ārpustiesas
strīdu risinātājiem, kas iekļauti Patērētāju tiesību aizsardzības centra
mājaslapā publicētajā sarakstā
ptac.gov.lv, tostarp jautājumos saistībā ar elektronisko sakaru pakalpojumiem vērsties Sabiedrisko pakalpojumu regulēšana komisijā
sprk.gov.lv vai attiecībā uz internetā iegādātām precēm un pakalpojumiem izmantot Eiropas SIT platformu atbilstoši ES Regulai Nr.524/2013:
https://webgate.ec.europa.eu, savukārt par personas datu jautājumiem vērsties
Datu valsts inspekcijā.
Ja vēlies saņemt LMT piedāvājumus un jaunumus, informācija par pieteikšanās iespējām pieejama
ŠEIT.