Rēķins un maksājumi


Kāda informācija redzama rēķinā?
  • Sarunas LMT tīklā – zvani Latvijā uz LMT un LMT Kartes numuriem.
  • Sarunas – zvani Latvijā uz Tele2, Bite, TET u.c. sakaru operatoru numuriem, kā arī zvani uz uzziņu dienestiem, paaugstinātās maksas tālruņiem u.c.
  • Zvani uz ārzemēm – zvani no Latvijas uz ārvalstīm.
  • Sarunas ārzemēs – ārvalstīs veiktie un saņemtie zvani.
  • Paaugstinātas maksas zvani – zvani uz paaugstinātas maksas numuriem.
  • Mobilā satura pakalpojumi – ar īsziņu palīdzību vai internetā pasūtītie attēli, melodijas, spēles, dalība loterijās un akcijās, telebalsojumi, reklāmas ziņojumi, atsevišķu mājas lapu apmeklējumi, arī informatīvās īsziņas no Mobilās bankas u.tml. pakalpojumi.
  • Ziedojumi – zvani un īsziņas uz paaugstinātās maksas ziedojumu tālruņa numuriem vai pakalpojumu kodiem (maksai netiek aprēķināts PVN).
  • Abonēšanas maksa – maksa par tarifu plāna vai pakalpojuma izmantošanu iepriekšējā kalendārajā mēnesī.
  • Minimālā mēneša maksa – parādās rēķinā, ja summa par tarifu plānā iekļauto pakalpojumu izmantošanu iepriekšējā kalendārajā mēnesī ir zemāka vai vienāda ar LMT noteikto minimālo mēneša maksu. Ja maksa par izmantotajiem pakalpojumiem pārsniedz šo minimālo maksu, tad rēķinā uzskaitīti visi izmantotie pakalpojumi.
  • Fiksētā mēneša maksa – fiksēta summa par tarifu plānā iekļauto pakalpojumu izmantošanu iepriekšējā kalendārajā mēnesī. Tā tiek aprēķināta tāpat kā abonēšanas maksa.
  • Rēķina kopijas izsūtīšana pa pastu – rēķinā redzama tikai tādā gadījumā, ja esi izvēlējies saņemt rēķinu elektroniskā formā (rēķins e-pastā), bet neesi atteicies no rēķina saņemšanas pa pastu.
  • Maksa par e-rēķina saņemšanu – tiek piemērota par e-rēķina saņemšanu SEB bankā.
Kas ir Detalizēts rēķina pārskats?
Tā ir iespēja uzzināt vairāk par rēķinā iekļauto informāciju – kādus pakalpojumus esi izmantojis attiecīgajā norēķinu periodā un cik tas ir izmaksājis. Detalizētu informāciju par izmantotajiem pakalpojumiem vari iegūt Mans LMT sadaļā RēķiniSarunu saraksts, autorizējoties ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku.
Kur rēķinā būs redzama informācija par izmantotajiem mobilā satura pakalpojumiem?
LMT rēķinā kopējā maksa par izmantotajiem mobilā satura pakalpojumiem ir iekļauta atsevišķā rindā – Mobilā satura pakalpojumi (draugiem.lv statistika, ss.lv sludinājumi u.c.). Šajā summā ietverta arī informācija par atsevišķu LMT pakalpojumu izmantošanu (piem., Īsziņa grupai, Glābējzvans).

Lai saņemtu plašāku informāciju par izmantotajiem paaugstinātas maksas pakalpojumiem, izvēlies Sarunu sarakstu. Tajā katrs pakalpojuma izmantošanas gadījums būs attēlots atsevišķā rindā, kurā būs norādīts pakalpojuma numurs, satura piegādātāja nosaukums un maksa par šo pakalpojumu. Atceries, ka viens satura piegādātājs var nodrošināt dažādus pakalpojumus, tādēļ Sarunu sarakstā satura piegādātāja nosaukums var atkārtoties.
Lai uzzinātu, kāds tieši pakalpojums ir izmantots no Tava telefona, lūdzu, sazinies ar konkrēto satura piegādātāju
Uzzini vairāk par Mobilā satura pakalpojumiem.
Kur rēķinā būs redzama informācija par mobilajiem maksājumiem?
Maksa par autostāvvietu (Mobilly) rēķinā ir atspoguļota rindā "Mobilais maksājums".
Kas ir kredītlimits?
Kredītlimits ir LMT noteikta sākotnējā naudas summa par pakalpojumiem, kurus parasti var izmantot bez iepriekšējas samaksas. Atsevišķiem pakalpojumiem var tikt noteikts arī no kopējā kredītlimita atšķirīgs kredītkontroles apjoms un/vai kontroles veids. Izmantojot pakalpojumu apjomu, kas sasniedz kredītlimitu, mēs varam papildus sazināties ar klientu un/vai lūgt iemaksāt avansu. Tomēr vairumā gadījumu tiek nodrošināta iespēja izmantot pilnu klientam nepieciešamo pakalpojumu apjomu bez papildu iemaksas.

Ja klients ir sasniedzis kredītlimita apjomu, pēc kura var tik pārtraukta pakalpojumu sniegšana, mēs par to informēsim ar īsziņu. Lai pakalpojumu sniegšana netiktu ierobežota un/vai tiktu atjaunota, klientam, kas ir saņēmis brīdinājuma īsziņu, pēc iespējas ātrāk jāsazinās ar LMT pa tālr.80768076 un jāveic attiecīga avansa iemaksa. Kredītlimita atjaunošana tiks veikta 1 (vienas) darbdienas laikā pēc atbilstoša avansa maksājuma saņemšanas LMT sistēmās. Ņem vērā, ka tas var prasīt kādu laiku! Ja vēlies pakalpojumu atjaunošanu ātrāk, lūdzam atsūtīt maksājuma informāciju pa e-pastu info@lmt.lv un sazināties ar mums pa tālr. 80768076. Gadījumos, kad ir aizdomas par nelabticīgu pakalpojumu izmantošanu, klientu interešu aizsardzībai šāda pieslēguma numura darbība var tikt nekavējoties ierobežota līdz pilnīgai situācijas noskaidrošanai.

Atceries –  kredītlimits nav paredzēts klientam savu izmaksu kontrolei, un kredītlimita apjoma sasniegšana neparedz automātisku pakalpojuma pārtraukšanu. Ņem vērā, ka informāciju par ārvalstīs izmantotajiem pakalpojumiem mēs saņemam novēloti, tādēļ iepriekšējā periodā izmantotie pakalpojumi ārvalstīs var būtiski ietekmēt vai pat pārsniegt esošā mēneša kredītlimitu. Ja iekārta ir zudusi, nekavējoties par to informē LMT! Ņem vērā, ka līdz paziņojuma saņemšanai maksa tiks aprēķina par visiem attiecīgajam pieslēgumam sniegtajiem pakalpojumiem.
Aicinām patstāvīgi sekot līdzi saviem tēriņiem!

LMT noteiktais sākotnējais kredītlimits
Tarifu plānsNoteiktais kredītlimits
(€ bez PVN)
Mini biznesam41.32
Pārējie pieslēgumi57.85
Turpmākais kredītlimits katram klientam var tikt piemērots individuāli, izvērtējot dažādus faktorus, piem., noslēgto līgumu apjomu, sadarbības ilgumu, veikto maksājumu summu, rēķinu samaksas disciplīnu u.tml.

Svarīgi!

Ja vēlies pats kontrolēt savus izdevumus par mobilajiem sakariem, iesakām izmantot pakalpojuma IZMAKSU KONTROLE iespējas – norādi ikmēneša summu, kuru negribi pārsniegt, un brīdī, kad tā būs sasniegta, mēs nosūtīsim Tev informatīvu īsziņu.
Savukārt to, kā kontrolēt izmaksas par interneta lietošanu ārzemēs, lasi ŠEIT.
Kad LMT rēķinā parādās informācija par ārvalstīs izmantotajiem pakalpojumiem?
Ārvalstīs izmantoto telekomunikāciju pakalpojumu uzskaiti veic ārvalstu operatori. Tā kā LMT šo informāciju saņem 30 dienu laikā no pakalpojumu sniegšanas brīža, var gadīties, ka tā tiek atspoguļota tikai nākamajā LMT rēķinā.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!