Mobilais saturs


Kas ir mobilā satura pakalpojumi?

Mobilā satura pakalpojumus nodrošina dažādi satura sniedzēji, un šos pakalpojumus var iegādāties ar īsziņas vai zvana palīdzību, kā arī piesakoties internetā. Satura nodrošinātāji ir atbildīgi, lai Tev kā lietotājam tiktu sniegta pilnīga un skaidra informācija par pakalpojumu, piem., pakalpojuma apraksts un maksa, pieteikšanās un atteikšanās kārtība, kontaktinformācija.

Lai aizsargātu Tavas intereses, Latvijas mobilo sakaru operatori ir izstrādājuši mobilā satura pakalpojumu kodeksu – tas paredz, ka satura nodrošinātājiem ir pienākums ievērot vienotus mobilā satura pakalpojumu sniegšanas principus. Iepazīsties ar Mobilā satura pakalpojumu kodeksu.

Kā varu noskaidrot, kādi mobilā satura pakalpojumi ir izmantoti?
Kā varu atteikties no pakalpojuma, par kuru regulāri tiek ieturēta maksa?
Iesakām precizēt atteikšanās kārtību, sazinoties ar konkrēto pakalpojuma sniedzēju. Gadījumā, ja uz mobilā satura pakalpojumu esi pieteicies ar īsziņas palīdzību vai mājas lapā, no abonēšanas var atteikties, nosūtot īsziņu. Sūti STOP uz to numuru, no kura Tev pienāk pakalpojuma īsziņas, vai arī uz kuru biji pieteicies pakalpojuma saņemšanai. Pievērs uzmanību, ka atteikšanās no konkrētā pakalpojuma saņemšanas neatceļ citu mobilā satura pakalpojumu saņemšanu, ja esi tādiem pieteicies.
Kā varu atteikties no mobilā satura pakalpojumu saņemšanas?
  • Ja vēlies slēgt noteiktu pakalpojuma kodu izmantošanu, to var izdarīt Mans LMT sadaļā Pieslēgumi –> norādi konkrēto numuru –> Papildu pakalpojumi –> Mobilā satura pakalpojumu aizliegtie kodi –> norādi attiecīgos pakalpojumu kodus. Tu vari norādīt vairākus, tos atdalot ar komatu (piemēram, 123,1234).

    Šo iespēju izdevīgi izmantot, lai slēgtu tikai konkrētus kodus, bet neierobežotu iespējas izmantot pārējos.

  • No visu mobilā satura pakalpojumu turpmākas saņemšanas var atteikties, Mans LMT aktivizējot pakalpojumu Mobilā satura pakalpojumu slēgšana.

    Pieslēdzot šo pakalpojumu, Tu vari atļaut atsevišķu pakalpojumu kodu izmantošanu, kuri ir Tev svarīgi un kurus turpmāk vēlies izmantot. Var norādīt vairākus atļautos kodus, atdalot tos ar komatu. 
    Pievērs uzmanību, ka, atsakoties no visiem mobilā satura pakalpojumiem, Tu liedz citu svarīgu un noderīgu pakalpojumu saņemšanas iespēju.

    Tavām ērtībām esam sagatavojuši arī nelielu ieskatu, kā slēgt un aktivizēt paaugstinātas maksas pakalpojumus Mans LMT vidē. Ieskaties ŠEIT!

    Lūdzam ņemt vērā, ka vienlaicīgi pakalpojumus "Mobilā satura pakalpojumu aizliegtie kodi" un "Mobilā satura pakalpojumu slēgšana" nevar pieslēgt – tikai vienu no tiem.

  • Ja vēlies pieslēgt vai atslēgt iespēju zvanīt uz 900. un 909. sērijas numuriem (piemēram, ziedojumu tālruņiem), to var izdarīt Mans LMT sadaļā Pieslēgumi –> izvēlies konkrēto numuru –> Papildu pakalpojumi –> Atļauja zvanīt uz 909. sērijas numuriem / Atļauja zvanīt uz 900. sērijas numuriem.

    Šo papildpakalpojumu administrēšanu var veikt arī jebkurā LMT klientu centrā.
Cik jāmaksā par mobilā satura pakalpojumiem?
Mobilā satura pakalpojumi var būt par standarta vai paaugstinātu maksu – to nosaka satura nodrošinātājs. Maksu par pakalpojumu tā sniedzējs parasti norāda pakalpojuma reklāmā, piemēram, interneta vietnēs vai presē. Ja esi izvēlējies abonēšanu, Tu reizi dienā, nedēļā vai mēnesī saņemsi izvēlēto pakalpojumu, par katru saņemto īsziņu maksājot satura nodrošinātāja noteikto maksu.

Kalendārajā mēnesī tērējamās summas limits – 300 €. Šī ir kopējā summa, kuru var tērēt par Mobilo maksājumu, Mobilā satura pakalpojumiem, Google Play pirkumiem un paaugstinātas maksas zvaniem.
Cik maksās īsziņas nosūtīšana uz paaugstinātas maksas pakalpojuma numuru?
Maksa par īsziņas nosūtīšanu uz pakalpojuma numuru būs saskaņā ar Tavu tarifu plānu.
Cik maksās paaugstinātas maksas pakalpojums, ja tam piesakos internetā?
Maksu par pieteikšanos pakalpojumam internetā aprēķina atbilstoši tam, kādu Internets telefonā veidu Tu lieto.
Cik maksās paaugstinātas maksas pakalpojums, ja tam piesakos, veicot zvanu?
Maksu par zvanu nosaka pakalpojuma sniedzējs, un tā ir atkarīga no konkrētā numura, uz kuru zvani.
Lūdzu, iepazīsties ar zvanu izmaksām!
Kā rīkoties, ja neesmu neko abonējis vai pasūtījis, tomēr rēķinā parādās aprēķināta maksa?
Iespējams, Tu esi devis piekrišanu pakalpojuma saņemšanai kādā citā veidā, piem., nosūtot e-pastu vai zvanot pakalpojuma nodrošinātājiem, tādēļ, lūdzu, pārliecinies par to!
Var gadīties, ka esi atstājis savu telefonu bez uzraudzības un kāds ir pieteicies paaugstinātas maksas pakalpojumu saņemšanai bez Tavas atļaujas. Lai noskaidrotu, kas tieši ir noticis, noteikti sazinies ar konkrēto mobilā satura piegādātāju.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!