Ja neatpazīsti pirkumu, vispirms pārliecinies, vai to nav veicis kāds no Tavas ģimenes – iespējams, bērns ir spēlējis kādu spēli, kā rezultātā radušās neparedzētas izmaksas.
Ja noskaidro, ka maksājums nebija autorizēts vai bija nejaušs, lai saņemtu palīdzību, sazinies ar Google, aizpildot
pieteikuma formu. Pirms pieteikuma aizpildīšanas pārliecinies, ka sistēmā esi pierakstījies ar Google kontu, ar kuru pieteikums saistīts.
Lai izvairītos no neautorizētiem un nejaušiem pirkumiem, uzstādi autentifikācijas pieprasījumu pirms katra pirkuma. To vari izdarīt Google Play mobilās lietotnes sadaļā "Iestatījumi", izvēloties "Pieprasīt autentifikāciju pirkumiem". Vairāk informācijas
šeit.
Tāpat izmanto iekārtas ekrāna bloķēšanu, uzstādot PIN kodu vai paroli.