PRIVĀTAIS MAKSĀJUMS

Neļaujies ierobežojumiem!

Par telefona lietošanu darba vajadzībām maksā Tavs darba devējs, taču Tu vēlies vairāk – klausīties mūziku ar Spotify, iegādāties draugiem.lv statistiku, maksas lietotnes Google Play un ne tikai to vien? Pieslēdz PRIVĀTO MAKSĀJUMU un norēķinies par šīm iespējām pats!

  • Iespēja izmantot mobilā satura pakalpojumus
  • Pakalpojumam nav ne pieslēgšanas, ne abonēšanas, ne mēneša maksas 
  • Garantēta konfidencialitāte

KĀ SĀKT LIETOT

Lai sāktu lietot Privāto maksājumu, noslēgsim līgumu par pakalpojuma lietošanu. Piesakies, sūtot iesniegumu brīvā formā uz e-pastu info@lmt.lv. Ja rodas jautājumi, zvani uz bezmaksas tālr. 80768076.

KĀ DARBOJAS

Ar Privāto maksājumu Tu vari pats:
Maksa par šiem pakalpojumiem neparādīsies Tava darba devēja rēķinā, bet gan iekļauta atsevišķā – Tavā – rēķinā. Savukārt par tiem pakalpojumiem, kurus līdz šim sedza darba devējs, Tev nebūs jāmaksā arī turpmāk.

Privātais maksājums – priekšapmaksas konts

Svarīga informācija!
Pakalpojums "Privātais maksājums – priekšapmaksas konts" slēgts no 12.11.2018.

Pakalpojums nodrošināja iespēju veikt dažādu pakalpojumu samaksu no priekšapmaksas kontā ieskaitītajiem līdzekļiem.
Priekšapmaksas konta pakalpojumu (līdzīgi kā spēkā esošo pakalpojumu Privātais maksājums) varēja aktivizēt pieslēgumam, kas bija reģistrēts uz citas personas, piemēram, Tava darba devēja vārda. Naudas līdzekļus priekšapmaksas kontā varēja ieskaitīt Mans LMT no SEB vai Swedbankas maksājumu kontiem.

No 2019. gada 1. augusta tiek ieviesta pakalpojuma "Privātais maksājums – priekšapmaksas konts" apkalpošanas maksa – 1.00 €/dienā – par naudas uzturēšanu un glabāšanu.
Šī maksa tiek noteikta tiem klientiem, kuriem priekšapmaksas kontā pēdējo 24 mēnešu laikā nav reģistrētas transakcijas un kuri ir individuāli informēti par priekšapmaksas konta slēgšanu un konta apkalpošanas maksas ieviešanu.

Aicinām negaidīt 1. augustu un atsaukties klientus, kuri vēlas atgūt iemaksāto naudu. Lūdzam ierasties jebkurā LMT klientu centrā vai atsūtīt iesniegumu uz info@lmt.lv par naudas atmaksu.
Iesniegumā jānorāda savi personas dati un jāpievieno bankas  konta izdruka, kurā attēlota informācija par priekšapmaksas konta papildināšanas transakcijām.
Tas ir nepieciešams, lai mēs varētu pārbaudīt situāciju un atmaksāt naudu personai, no kuras konta tika veikta iemaksa priekšapmaksas kontā.
Jautājumu gadījumā tālr. 80768076.
 

SVARĪGI ZINĀT

  • Privātais maksājums Tev ir pieejams, ja mobilā telefona pieslēguma numurs ir reģistrēts uz juridiskās personas – Tava darba devēja – vārda.
  • Ja Tu vairs neizmanto pieslēguma numuru, kam bija piesaistīts Privātais maksājums, lūdzu, nekavējoties paziņo par to mums pa tālruni 80768076 vai e-pastu bizness@lmt.lv.
  • Ja vēlies, lai Tavu Privāto maksājumu pārņem cita pieslēguma numura lietotājs, lūdzu, uzraksti brīvā formā iesniegumu, paraksti to un atsūti mums pa faksu 67773707 vai ieskenētā veidā pa e-pastu bizness@lmt.lv.
  • Ja maini pieslēguma numuru vai darba devēju, Tu vari turpināt izmantot savu iepriekšējo Privāto maksājumu – vienkārši uzraksti iesniegumu brīvā formā, paraksti to un atsūti mums pa faksu 67773707 vai e-pastu bizness@lmt.lv.  
  • Pakalpojuma darbība tiek pārtraukta, ja pieslēguma numurs, kam bija piesaistīts Privātais maksājums, pāriet uz LMT Karti vai Amigo.
  • Paaugstinātas maksas zvanu pakalpojumi uz 909XXXXX un 900XXXXX sērijas numuriem (ziedojumu un balsošanas telefoni) Privātā maksājuma lietotājiem nav pieejami.
  • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma PRIVĀTAIS MAKSĀJUMS ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp  noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.

Atpakaļ
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!