Rēķins un maksājumi


Kā varu noskaidrot informāciju par pēdējā LMT rēķina summu?

Informāciju par pēdējā LMT rēķina summu var noskaidrot Mans LMT, autorizējoties ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku.

Informāciju par rēķinu var saņemt arī e-pastā vai īsziņas veidā. Vairāk informācijas ŠEIT.

Tavām ērtībām esam sagatavojuši arī nelielu ieskatu, kā apskatīties rēķinus vai sarunu sarakstus pašapkalpošanās vietnē Mans LMT. Ieskaties ŠEIT!

Kā varu samaksāt LMT rēķinu?
Mans LMT
Norēķināties par LMT pakalpojumiem Mans LMT var jebkurā diennakts laikā no jebkuras vietas pasaulē! Tev nepieciešama vien pieeja internetam.
Maksājumu var veikt ar internetbankas starpniecību vai ar norēķinu karti.

Veicot samaksu Mans LMT, maksājumu saņemam uzreiz – papildus informēt par to nav nepieciešams.

Tavām ērtībām esam sagatavojuši arī nelielu ieskatu, kā samaksāt LMT rēķinu Mans LMT vidē. Ieskaties ŠEIT


Ar pārskaitījumu

Tu vari norēķināties par LMT pakalpojumiem, veicot pārskaitījumu uz LMT norēķinu kontu bankā.
Bankas kodsBankaLMT norēķinu konts (€)
HABALV22SwedbankLV21HABA0001408032543
UNLALV2XSEB bankaLV62UNLA0034111113100
RIKOLV2XLuminorLV16RIKO0002010306290
PARXLV22Banka CitadeleLV61PARX0000313431018
Šeit Tu atradīsi LMT rekvizītu informāciju.

Bankomātā

Šobrīd veikt maksājumu savos bankomātos piedāvā tikai viena banka.
- Banka Citadele bankomātu adreses

Skaidrā naudā

Skaidrā naudā par LMT pakalpojumiem var norēķināties vairākās vietās.
- LMT klientu centros visā Latvijā (komisija par LMT rēķina samaksu, avansa maksājumu vai cita veida maksājumu ir 1.00 €, samaksu iespējams veikt ar norēķinu karti vai skaidrā naudā)
- Jebkurā Latvijas Pasta nodaļā
- Visos Maxima, Mego un atsevišķos Top veikalos
- Narvesen tirdzniecības vietās 

Lūdzu, atceries! Lai veiktu samaksu, būs jāuzrāda rēķina izdruka.
Kā rīkoties, ja veikts kļūdains maksājums?
  • Ja samaksāta lielāka summa, nekā norādīts rēķinā, pārmaksa būs kā avanss. Veidojot nākamo rēķinu, tā tiks ņemta vērā – un nākamais rēķins būs par pārmaksāto summu mazāks.
  • Ja samaksāta mazāka summu, nekā norādīts rēķinā, atlikušo summu vari piemaksāt, norādot to pašu rēķina numuru.
  • Ja, veicot maksājumu, norādīts iepriekšējā rēķina numurs, satraukumam nav pamata – mēs to saņemsim!
  • Ja, veicot maksājumu, norādīts nepareizs pieslēguma numurs, klienta vai rēķina numurs, lūdzu, nekavējoties sazinies ar mums Mans LMT, pa tālruni 8076 8076 vai e-pastu info@lmt.lv.
Kā rīkoties, ja saņēmu atgādinājuma e-pastu vai īsziņu par rēķina samaksu?
Ja maksājums jau ir veikts, lūdzu, paziņo par to Mans LMT sadaļā Rēķini vai nosūti īsziņu uz 8076 8076, tekstā norādot tikai samaksāto summu, piemēram, 9.95.

Ja maksājums vēl nav veikts, aicinām samaksāt rēķinu Mans LMT, autorizējoties ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku. Šādā gadījumā maksājums mūs sasniegs uzreiz un papildus par to informēt nebūs vajadzības.

Informācija par citām LMT rēķina samaksas iespējām pieejama ŠEIT.
Kā rīkoties, ja LMT rēķins nav samaksāts laikā?
Ja radusies situācija, ka LMT rēķinu nevari samaksāt norādītajā termiņā un apjomā, aicinām savlaicīgi sazināties ar mums pa tālruni 8076 8076 vai e-pastu info@lmt.lv. Lai rastu atbilstošāko situācijas risinājumu, mēs izvērtējam katru gadījumu individuāli.

Lūdzu, atceries, ka gadījumos, kad rēķins nav samaksāts savlaicīgi vai samaksāts tikai daļēji, saskaņā ar LMT pakalpojumu līguma noteikumiem tiek aprēķināti nokavējuma procenti 0,2 % apmērā no nesamaksātās summas par katru nokavēto dienu. Nokavējuma procentu summa tiek iekļauta nākamajos rēķinos un tās apmērs tiek noteikts atbilstoši Civillikumam. Pēc LMT pakalpojumu līguma izbeigšanas līgumsoda aprēķināšana tiek pārtraukta.

Vienlaicīgi LMT ir tiesības normatīvajos aktos noteiktā kārtībā pilnīgi vai daļēji pārtraukt pakalpojumu sniegšanu un/vai izbeigt līgumu, kā arī normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nodot informāciju par parādu un klientu reģistrētām parādnieku un kredītvēstures datubāzēm. Turklāt laikposmu, kad LMT pakalpojumu sniegšana tiek pārtraukta lietotāja parāda dēļ, LMT ir tiesīgs aprēķināt abonēšanas/mēneša maksu par laiku, kad pakalpojumi bija pārtraukti, saglabājot klienta numuru, kā arī maksu par pakalpojumu pārtraukšanu un atjaunošanu. Tādēļ aicinām savlaicīgi vērsties pie LMT, lai individuāli risinātu šādus jautājumus.

Plašāka informācija LMT pakalpojumu līguma noteikumos.
Vai varu LMT rēķinu samaksāt vēlāk vai pa daļām?
Ja radusies nepieciešamība pagarināt rēķina samaksas termiņu vai veikt maksājumu pa daļām, lūdzam savlaicīgi sazināties ar mums Mans LMT, pa tālruni 8076 8076 vai e-pastu info@lmt.lv. Lai rastu atbilstošāko situācijas risinājumu, mēs izvērtējam katru gadījumu individuāli.
Kur varu samaksāt LMT rēķinu skaidrā naudā, ja nav iespējas apmeklēt klientu centru?
ŠEIT pieejama informācija, kā rīkoties, ja nav iespējas apmeklēt LMT klientu centru.
Lūdzu, atceries! Lai veiktu samaksu, būs jāuzrāda rēķins.
Kā varu izveidot automātisko maksājumu?
Tavām ērtībām esam sagatavojuši nelielu ieskatu, kā izveidot automātisko maksājumu pašapkalpošanās vietnē Mans LMT. Ieskaties ŠEIT!
Kā varu atcelt automātisko maksājumu vai mainīt limitu?
Tavām ērtībām esam sagatavojuši nelielu ieskatu, kā atcelt automātisko maksājumu vai mainīt limitu pašapkalpošanās vietnē Mans LMT. Ieskaties ŠEIT!
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!