Ja radusies situācija, ka LMT rēķinu nevari samaksāt norādītajā termiņā un apjomā, aicinām savlaicīgi sazināties ar mums pa tālruni
8076 8076 vai e-pastu
info@lmt.lv. Lai rastu atbilstošāko situācijas risinājumu, mēs izvērtējam katru gadījumu individuāli.
Lūdzu, atceries, ka gadījumos, kad rēķins nav samaksāts savlaicīgi vai samaksāts tikai daļēji, saskaņā ar LMT pakalpojumu līguma noteikumiem tiek aprēķināti nokavējuma procenti 0,2 % apmērā no nesamaksātās summas par katru nokavēto dienu. Nokavējuma procentu summa tiek iekļauta nākamajos rēķinos un tās apmērs tiek noteikts atbilstoši Civillikumam. Pēc LMT pakalpojumu līguma izbeigšanas līgumsoda aprēķināšana tiek pārtraukta.
Vienlaicīgi LMT ir tiesības normatīvajos aktos noteiktā kārtībā pilnīgi vai daļēji pārtraukt pakalpojumu sniegšanu un/vai izbeigt līgumu, kā arī normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nodot informāciju par parādu un klientu reģistrētām parādnieku un kredītvēstures datubāzēm. Turklāt laikposmu, kad LMT pakalpojumu sniegšana tiek pārtraukta lietotāja parāda dēļ, LMT ir tiesīgs aprēķināt abonēšanas/mēneša maksu par laiku, kad pakalpojumi bija pārtraukti, saglabājot klienta numuru, kā arī maksu par pakalpojumu pārtraukšanu un atjaunošanu. Tādēļ aicinām savlaicīgi vērsties pie LMT, lai individuāli risinātu šādus jautājumus.
Plašāka informācija
LMT pakalpojumu līguma noteikumos.