LMT internets


Nedarbojas internets – kā rīkoties?

Ja līdz šim ar internetu viss ir bijis kārtībā, vispirms iesakām "restartēt" iekārtu – izslēgt un ieslēgt telefonu, datoru vai rūteri, atvienot modemu. Ļoti bieži ar to problēma ir atrisināta.

Kā rīkoties, ja telefonā nedarbojas mobilais internets?
1. Lūdzu, pārliecinies, vai mājas lapas adrese ierakstīta pareizi.
2. Pārbaudi, vai internets darbojas, piem., pamēģini vēlreiz atvērt kādu mājas lapu.
3. Ja internets pirms brīža vēl darbojās un uzstādījumi nav mainīti, pārliecinies, vai ir tīkla pārklājums.
4. Ja ar šo telefonu internetu izmanto pirmo reizi, pārliecinies, vai ir izpildīti visi priekšnoteikumi mobilā interneta lietošnai (t.sk. telefonā ir uzstādīti LMT mobilā interneta parametri).
5. Ja tiešām nekas no minētā nelīdzēja, lūdzu, sazinies ar mums – centīsimies palīdzēt.
Kādēļ nesaņemu e-pastus telefonā?
Ja Tev ir aizdomas, ka nesaņem e-pastus, lūdzu, pārliecinies, vai Tev ir pieslēgts mobilais Internets telefonā un tas darbojas – piemēram, pamēģini atvērt kādu mājas lapu. Un atceries – lai saņemtu e-pastus, telefonā ir jābūt pareizi uzstādītiem e-pasta konfigurēšanas parametriem. Ja internets darbojas, bet e-pasts joprojām nestrādā, lūdzu, sazinies ar mums – palīdzēsim!
Vai manam telefonam un/vai datoram ir nepieciešami programmatūras atjauninājumi?
Neatkarīgi no tā, vai Tavā rīcībā ir mūsdienīga ierīce vai vecāks modelis, programmatūras atjauninājumi (software update) vienmēr ir vēlami. To mērķis ir uzlabot programmatūras darbību.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!