Mans LMT


Kas ir Mans LMT?
Tā ir Tava iespēja saņemt informāciju par savu LMT pieslēgumu un rēķinu, pieslēgt vai atslēgt LMT pakalpojumus un sekot līdzi izmaksām 24 stundas diennaktī un jebkurā vietā, kur vien ir pieejams internets. Tev nav jātērē laiks, lai dotos uz LMT klientu centru risināt šādus jautājumus!

Svarīgākās lietas varēsi izdarīt Mans LMT lietotnē, taču pilna Mans LMT versija ir pieejama tīmeklī: https://mans.lmt.lv.
Kā piekļūt Mans LMT?
Mans LMT Tu vari piekļūt, aktivizējot šo saiti: Mans LMT.
Droši autorizējies ar internetbanku, eParakstu vai Smart-ID!
Kā varu piekļūt Mans LMT lietotnei?
Lejupielādē Mans LMT lietotni AppStore vai Google Play un autorizējies ar internetbanku, eParakstu, Smart-ID vai pieslēguma numuru.
Kā rīkoties, ja pieslēdzos ar numuru, bet aizmirsusies Mans LMT parole?
Nosūti vēlreiz īsziņu P uz numuru 1640 – jauno sākuma paroli saņemsi atbildes īsziņā.
Kā rīkoties, ja neizdodas pieslēgties Mans LMT?
Ja pieslēdzies ar numuru
Pieslēgties Mans LMT var tikai ar aktīvu LMT pieslēguma numuru. Ar anulētu vai cita operatora numuru pieslēgties nevarēs.

Pārliecinies, ka:
  • ievadīji pareizi tālruņa vai līguma numuru;
  • parole ir ievadīta korekti – lielo vai mazo burtu rakstība, vai paroles priekšā nejauši nav atstarpe u.tml.;
  • ievadīji korekti drošības kodu – to pieprasa, ja vairākas reizes pēc kārtas nav izdevies veiksmīgi pieslēgties.

Ja pieslēdzies ar internetbanku
Lūdzu, pārliecinies, ka mēģini pieslēgties Mans LMT ar savas privātās internetbankas datiem – uzņēmuma internetbankas dati šeit nederēs. Ja joprojām neizdodas pieslēgties, iespējams, ir beidzies pilnvarojuma termiņš un ir nepieciešams iesniegt jaunu pilnvaru.
Kādēļ nesaņemu atbildes īsziņu uz jaunas Mans LMT paroles pieprasījumu?
Lūdzu, pārliecinies, vai paroles pieprasījuma īsziņa tiek sūtīta no aktīva LMT pieslēguma numura.
Kā varu apstiprināt Mans LMT lietošanas noteikumus?
Ja redzi uzaicinājumu apstiprināt Mans LMT lietošanas noteikumus, lūdzu, iepazīsties ar tiem un apliecini, nospiežot pogu Apstiprināt.

Tavām ērtībām esam sagatavojuši arī nelielu ieskatu, kā apstiprināt noteikumus Mans LMT vidē. Ieskaties ŠEIT!
Kādēļ Mans LMT jānorāda e-pasta adrese?
Mēs lūdzam norādīt aktuālo e-pasta adresi, lai varam nosūtīt ikmēneša rēķinus un nepieciešamības gadījumā sazināties ar Tevi. Vislabāk e-pasta adresi norādīt jau pirmajā Mans LMT apmeklējuma reizē, taču to var izdarīt arī vēlāk sadaļā Profils –> Kontaktinformācija. Ja nepieciešams, tur to var arī nomainīt.
Kāda informācija ir pieejama Mans LMT?
Pieslēdzoties ar internetbankas starpniecību, eParakstu vai Smart-ID
Izmantojot kādu no šīm autorizēšanās iespējām, var apskatīt informāciju par visiem pieslēgumiem, kas reģistrēti uz uzņēmuma vārda. Pieejami pēdējie rēķini, ir iespēja mainīt rēķinu saņemšanas e-pasta adresi, aplūkot informāciju par Nomaksas un Atvērtā līguma iekārtām, apskatīt un administrēt (pieslēgt, atslēgt, mainīt parametrus) LMT pakalpojumus, mainīt tarifu plānu jebkuram numuram, kā arī elektroniski apstiprināt līgumus ar LMT.

Svarīgi!
Mans LMT pieejamā informācija un funkcionalitāte būs atbilstoša konkrētās personas pilnvarojumam.

Pieslēdzoties ar numuru
Tu varēsi apskatīt informāciju tikai par savu pieslēguma numuru – tarifu plānu, pieslēgtos pakalpojumus (Internets telefonā, Mobilais mārketings, Zvanu pārvaldnieks u.c.). Tu vari sekot līdzi nosūtīto īsziņu skaitam, norunātajām minūtēm un izmantotajam interneta apjomam, kā arī summai, kas sakrājusies kopš pēdējā saņemtā rēķina. Tāpat Tu vari savam numuram pieslēgt un administrēt atsevišķus pakalpojumus.
Kāpēc nevaru Mans LMT aplūkot savu rēķinu?
LMT rēķinam vari piekļūt tikai tādā gadījumā, ja autorizējies Mans LMT ar savas internetbankas starpniecību, eParakstu vai Smart-ID un Tev ir atbilstošs pilnvarojums.
Kāpēc man jāsniedz piekrišanas, ko tas man dos?
Katra Tava piekrišana paver kādu jaunu iespēju. Kad būsi izdarījis savas izvēles, mēs varēsim piedāvāt tieši Tev noderīgu informāciju, kā arī netraucēt ar to, kas Tev nešķiet aktuāls. Vairāk informācijas atradīsi ŠEIT.
Kāpēc tiek pārtraukta Mans LMT darba sesija un kā tādā gadījumā rīkoties?
Drošības apsvērumu dēļ sesija Mans LMT vidē tiek pārtraukta pēc 15 dīkstāvē pavadītām minūtēm. Lai atsāktu darbošanos Mans LMT, lūdzu, autorizējies vēlreiz.
Kāpēc sadaļā "Aktuālā informācija" norādītas citas pakalpojumu cenas?
Sadaļā "Aktuālā informācija" attēlotas LMT pakalpojumu standarta cenas.

Atceries, ka rēķina prognozi ietekmē arī Tavas darbības – izmantotie pakalpojumi ārzemēs, tarifu plāna un interneta pakalpojumu maiņa u.c. Ģimenes komplekta u.c. atlaides tiek piemērotas rēķina veidošanas brīdī.
Kāpēc nesaņemu informāciju e-pastā par LMT piedāvājumiem un akcijām?
Iespējams, nav sniegta piekrišana vai Mans LMT nav norādīta e-pasta adrese sadaļā Profils –> Kontaktinformācija.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!