Mans LMT


Kas ir Mans LMT?
Tā ir Tava iespēja saņemt informāciju par savu LMT pieslēgumu un rēķinu, pieslēgt vai atslēgt LMT pakalpojumus un sekot līdzi izmaksām 24 stundas diennaktī un jebkurā vietā, kur vien ir pieejams internets. Tev vairs nav jātērē laiks, lai dotos uz LMT klientu centru risināt šādus jautājumus! 
Kā piekļūt Mans LMT?
Mans LMT Tu vari piekļūt, aktivizējot šo saiti: Mans LMT.
Man ir Atvērtais līgums – kā varu pieslēgties Mans LMT?
Droši autorizējies ar internetbankas starpniecību, eParakstu vai Smart-ID!


Kā rīkoties, ja neizdodas pieslēgties Mans LMT?
Ja pieslēdzies ar numuru
Pieslēgties Mans LMT var tikai ar aktīvu LMT pieslēguma numuru. Ar anulētu vai cita operatora numuru pieslēgties nevarēs.

Pārliecinies, ka:
  • ievadīji pareizi tālruņa vai līguma numuru;
  • parole ir ievadīta korekti – lielo vai mazo burtu rakstība, vai paroles priekšā nejauši nav atstarpe u.tml.;
  • ievadīji korekti drošības kodu – to pieprasa, ja vairākas reizes pēc kārtas nav izdevies veiksmīgi pieslēgties.

Ja pieslēdzies ar internetbanku
Lūdzu, pārliecinies, ka mēģini pieslēgties Mans LMT ar savas privātās internetbankas datiem – uzņēmuma internetbankas dati šeit nederēs. Ja joprojām neizdodas pieslēgties, iespējams, ir beidzies pilnvarojuma termiņš un ir nepieciešams iesniegt jaunu pilnvaru.
Kādēļ Mans LMT jānorāda e-pasta adrese?
Mēs lūdzam norādīt aktuālo e-pasta adresi, lai nepieciešamības gadījumā varam ar Tevi sazināties. Vislabāk e-pasta adresi norādīt jau pirmajā Mans LMT apmeklējuma reizē, taču to var izdarīt arī vēlāk sadaļā Profils -> Kontaktinformācija. Ja nepieciešams, tur to var arī nomainīt.
Kāda informācija ir pieejama Mans LMT?
Pieslēdzoties ar internetbankas starpniecību, eParakstu vai Smart-ID
Izmantojot kādu no šīm autorizēšanās iespējām, var apskatīt informāciju par visiem pieslēgumiem, kas reģistrēti uz uzņēmuma vārda. Pieejami pēdējie rēķini, ir iespēja mainīt rēķinu saņemšanas e-pasta adresi, aplūkot informāciju par Nomaksas un Atvērtā līguma iekārtām, apskatīt un administrēt (pieslēgt, atslēgt, mainīt parametrus) LMT pakalpojumus, mainīt tarifu plānu jebkuram numuram, kā arī elektroniski apstiprināt līgumus ar LMT.

Svarīgi!
Mans LMT pieejamā informācija un funkcionalitāte būs atbilstoša konkrētās personas pilnvarojumam.

Pieslēdzoties ar numuru
Tu varēsi apskatīt informāciju tikai par savu pieslēguma numuru – tarifu plānu, pieslēgtos pakalpojumus (Internets telefonā, Mobilais mārketings, Zvanu pārvaldnieks u.c.). Tu vari sekot līdzi nosūtīto īsziņu skaitam, norunātajām minūtēm un izmantotajam interneta apjomam, kā arī summai, kas sakrājusies kopš pēdējā saņemtā rēķina. Tāpat Tu vari savam numuram pieslēgt un administrēt atsevišķus pakalpojumus.
Kā rīkoties, ja pieslēdzos ar numuru, bet aizmirsusies Mans LMT parole?
Nosūti vēlreiz īsziņu P uz numuru 1640 – jauno sākuma paroli saņemsi atbildes īsziņā. Ja Mans LMT esi norādījis savu e-pasta adresi, nosūtīsim arī informāciju par paroles maiņu.  
Kā nomainīt Mans LMT paroli?
Pieslēdzoties Mans LMT ar numuru, to var izdarīt sadaļā Profils -> Profila iestatījumi.
Kādēļ nesaņemu atbildes īsziņu uz jaunas Mans LMT paroles pieprasījumu?
Lūdzu, pārliecinies, vai paroles pieprasījuma īsziņa tiek sūtīta no aktīva LMT pieslēguma numura.
Kāpēc tiek pārtraukta Mans LMT darba sesija un kā tādā gadījumā rīkoties?
Drošības apsvērumu dēļ sesija Mans LMT vidē tiek pārtraukta pēc 15 dīkstāvē pavadītām minūtēm. Lai atsāktu darbošanos Mans LMT, lūdzu, autorizējies vēlreiz.
Kāpēc nevaru Mans LMT redzēt savu rēķinu?
LMT rēķinam vari piekļūt tikai tādā gadījumā, ja autorizējies Mans LMT ar savas internetbankas starpniecību, eParakstu vai Smart-ID un Tev ir atbilstošs pilnvarojums.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!