Svarīgi zināt!
LMT nenodrošina Numura uzrādīšanas aizlieguma ignorēšanas funkciju un iespēju automātiski noraidīt zvanus ar Numura uzrādīšanas aizliegumu.
* CLIR (Calling Line Identification Restriction) – numura uzrādīšanas aizliegums.
Ir iespējami divi pāradresācijas veidi.
Beznosacījuma pāradresācija būs labākā izvēle tādā gadījumā, ja vēlies visus zvanus bez izņēmuma pāradresēt uz citu tālruņa numuru.
Nosacījuma pāradresāciju Tu vari izvēlēties konkrētiem gadījumiem.
Pievērs uzmanību!
- Gadījumos, ja kāds no saņemtajiem zvaniem ir bijis ar aktivizētu Numura uzrādīšanas aizliegumu, tad šī zvanītāja numurs netiks norādīts. Zvanītāja numura vietā būs norāde CLIR*. Pārējā informācija par saņemto zvanu nemainīsies.
- Šī iespēja ir pieejama tikai LMT pēcapmaksas klientiem.
*CLIR (Calling Line Identification Restriction) – numura uzrādīšanas aizliegums.
Pievērs uzmanību!
Ārvalstīs saņemtie zvani var tikt uzrādīti veikto zvanu sarakstā, tādēļ arī tie var būt iekļauti īsziņā.
Fiksēto tīklu operatori Latvijā |
Advem |
Amber Telecom |
Augstceltne |
Baltcom TV |
Balticom |
CSC Telecom |
D-Com |
Datagrupa.lv |
Datu tehnoloģiju grupa |
Dautkom TV |
ECO Networks |
Fastnets |
Fixed Lines |
HIG ServissBaltija |
iLink |
Interneta Pasaule |
IT Group |
Izzi |
TET |
Latvenergo |
Latvijas dzelzceļš |
Lutor |
MPE Nets |
MWTV |
Nordic Technologies |
Optron |
Radio Telecommunication Network |
Rigatta |
Sigis |
Smart Telecom |
Sotus |
Stream Networks |
Telefant |
Teleglobal |
Telegrupa Baltijā |
Telekom Baltija |
TeleMedia |
Telenet |
Telia Latvija |
Tivi |
Unistars |
Vājstrāvas tīkli |
Voxbone SA |
Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!