E-veikals


Kā varu samaksāt par savu pirkumu?
LMT e-veikalā par pirkumu vari norēķināties ar Visa un Mastercard kartes vai Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Industra internetbankas starpniecību.
Kur varu atrast savu iesākto pirkumu vai noskaidrot veiktā pirkuma statusu?
Atrast savu pirkumu un uzzināt tā statusu vari pirkuma statusa lapā savā e-pastā, ko izmantoji pirkuma veikšanai.
Kā rīkoties, ja pirkuma līgumu nevaru parakstīt elektroniski?
Ja nav iespējams parakstīt pirkuma līgumu elektroniski, atsūti sava pirkuma numuru un informāciju par pircēju uz e-pastu info@lmt.lv ar lūgumu sagatavot papīra līgumu. Mēs to sagatavosim un nogādāsim tev kopā ar pirkumu.
Kā rīkoties, ja vēlos pirkumā izmainīt kādu preces detaļu?
Ja vēlies izmainīt kādu pirkuma detaļu, piemēram, krāsu, izmēru, modeli u.c., atcel pasūtījumu un veido jaunu pirkumu ar korektu informāciju.
Kā var atcelt jau samaksātu pirkumu un saņemt atpakaļ naudu?
Kamēr par pirkumu vēl nav samaksāts, to var atcelt grozā, nospiežot attiecīgo izvēli. Taču, ja samaksa jau ir veikta, tad pirkumu var atcelt, sūtot e-pastu ar pirkuma numuru uz e-veikals@lmt.lv. Mēs ar tevi sazināsimies par naudas atdošanu.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!