Neatkarīgi no tā, vai kļūsti par mūsu klientu LMT e-veikalā, klientu centrā, dīleru tirdzniecības vietā vai tiekoties ar konsultantu ārpus tirdzniecības vietas, būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase, personas apliecība).
Normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos klientu konsultants var lūgt atļauju nokopēt šo dokumentu un rakstiski apliecināt, ka tas ir paredzēts iesniegšanai LMT. Mums ir svarīgi pārbaudīt un identificēt klientu, lai izslēgtu jebkādu krāpniecības iespēju un nepieļautu konfidenciālas informācijas nesankcionētas noplūšanas risku.
Informācija par klientu tiks uzkrāta un apstrādāta tikai darījuma izpildes nodrošināšanai. Tomēr, ja nevēlies, lai Tavs personu apliecinošais dokuments tiktu kopēts, informē par to klientu konsultantu. Mūsu pārstāvis Tev palīdzēs pašrocīgi aizpildīt iesniegumu ar Taviem personas datiem pakalpojumu nodrošināšanai.
Atceries!Tev vienmēr ir tiesības pieprasīt LMT savu datu precizēšanu, izlabošanu, kā arī atteikties atļaut kopēt dokumentus. LMT klientu konsultanti vienmēr izskaidros jebkuru jautājumu, kas radīsies saistībā ar personas datu apstrādi.
Lai nodrošinātu iespējami plašākas pakalpojumu sniegšanas iespējas, uzsākot sadarbību un sadarbības laikā LMT vērtē klienta maksātspēju, maksāšanas disciplīnu un citus kritērijus. Rūpējoties par klienta spēju pildīt saistības ilgtermiņā, sadarbību ar klientu vienmēr izvērtējam individuāli, un jebkādi ierobežojumi var tikt veikti tikai pēc objektīva un samērīga risku izvērtējuma. Sīkāk par personas datu aspektiem lūdzam skatīt
LMT Privātuma politikā.