Šeit Tu vari iepazīties ar Iespēju līguma noteikumiem.
LMT klientiem – fiziskām personām, kas iegādājas preces vai pakalpojumus nolūkam, kas nav saistīts ar saimniecisko vai profesionālo darbību, normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos ir tiesības izmantot atteikuma tiesības, izņemot gadījumus, kad klients dod rīkojumu pieslēgt vai atslēgt kādu pakalpojumu atbilstoši LMT pakalpojumu līguma noteikumiem. Šāds rīkojums pakalpojuma saņemšanai vienlaikus ir arī klienta piekrišana līguma izpildes uzsākšanai.
Ar Atteikuma informāciju iepazīsties šeit: https://www.lmt.lv/lv/atteikums.
Iekārtu atpirkšanas iespēju piedāvā LMT Retail & Logistics SIA.
Šeit Tu vari iepazīties ar pakalpojuma “Iekārtu atpirkums” noteikumiem.
Pievieno savai LMT ģimenei vēl vienu pieslēgumu un saņem vēl izdevīgāku piedāvājumu Tev un Tavējiem! Kopā izdevīgāk!
Kā darbojas
Izmaksas
Ģimenes komplekta+ ietvaros:
Kā pieteikties
Pavisam vienkārši! Ienāc tuvākajā LMT klientu centrā vai zvani pa LMT bezmaksas informatīvo tālruni 8076 8076.
Ja vēl neesi LMT klients, pievienojies mums ar savu numuru tepat internetā, pievieno arī citus, un baudiet izdevīgumu visi!
Svarīgi zināt
Visas maksas norādītas € ar PVN.
No 01.04.2024. LMT pārstāj piedāvāt Spotify Premium pakalpojumus (Spotify Premium un Spotify Premium Family) jaunajiem klientiem.
Atteikties no esošā LMT Spotify Premium piedāvājuma var, sūtot īsziņu STOP uz 1605.
Mainīt LMT Spotify Premium uz citu piedāvājumu (piem., Spotify Premium uz Spotify Premium Family) nav iespējams.
Veicot pāreju no LMT pēcapmaksas pieslēguma uz LMT Karti un otrādi, kā arī veicot klienta maiņu, Spotify Premium pakalpojums tiek saglabāts.
Šeit pieejama visa informācija par Spotify Premium iespējām.
Informācija esošajiem Spotify Premium lietotājiem
Spotify Premium maksa
Spotify Premium Family
Spotify Premium Family ietvaros tiek piešķirts galvenā konta (master) statuss ar iespēju pievienot un pārvaldīt 5 papildkontus (sub-accounts).
Visiem Spotify Family lietotājiem jābūt vienas mājsaimniecības locekļiem un jādzīvo vienā adresē.
Spotify var atslēgt Spotify Premium Family, ja tiek konstatēts, ka tiek pārkāpti Spotify izmantošanas nosacījumi.
Samaksas nosacījumi
Spotify Premium uzskaites periods ir viens mēnesis, skaitot no pieslēgšanas kalendārā datuma līdz nākamā mēneša tam pašam datumam. Ja nākamajā mēnesī nav attiecīgā datuma, tad Spotify Premium uzskaites periods ir līdz nākamā mēneša pēdējam datumam.
LMT pēcapmaksas klientiem Spotify Premium maksu iekļauj rēķinā dienā, kad sācies jauns Spotify Premium uzskaites periods. LMT Kartes lietotājiem pirmo maksu par Spotify Premium ietur dienā, kad pakalpojums pieslēgts, savukārt katru nākamo maksājumu – dienu pirms nākamā Spotify Premium uzskaites perioda sākuma.
Maksu par Spotify Premium piemēro neatkarīgi no tā, vai tas faktiski tiek izmantots.
Datu apstrāde
Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. Attiecībā uz datu apstrādi, ko Spotify pakalpojuma ietvaros kā pārzinis veic Spotify AB, lūgums iepazīties ar konkrētā pārziņa sniegto datu apstrādes pārskatu. Šis pārzinis patstāvīgi atbild par savā pārziņā veikto datu apstrādi un ar to saistīto personu tiesību īstenošanu. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Lai nodrošinātu Spotify piedāvājumu LMT klientiem, var tikt apstrādāti pamatdati, kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.
Šeit tu vari iepazīties ar pakalpojuma Zvana asistents aprakstu.
Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!