#PaliecMājās


Kā es varu iegādāties iekārtas epidēmijas laikā?

LMT e-veikalā pieejams plašs iekārtu, aksesuāru un viedpalīgu klāsts – ieskaties ŠEIT un iegādājies, ko vēlies!

Noformējot pasūtījumu e-veikalā un aizpildot visu nepieciešamo informāciju, pasūtījuma piegādes solī jānorāda Līguma apstiprināšanas veids, izvēloties “Apstiprināšu līgumu Mans LMT” vai “Parakstīšu līgumu preces saņemšanas brīdī”. Bezmaksas piegādi nodrošinām visā Latvijā!

Saplīsusi iekārta – kā to nodot remontā / saņemt pēc remonta?

Izvēlies sev tīkamāko pakalpojuma nodrošinātāju – Latvijas pasts, kurjers vai pakomāts (piegādes veids – no pakomāta ar kurjeru) – un sūti iekārtu mums: 
TSC, Ropažu iela 6, Rīga, LV-1039.
Sūtījumam pievieno aizpildītu remonta veidlapu (PDF).

Svarīgi! 
Visas salabotās iekārtas, kas tikušas nodotas remontam klientu centros, kas šobrīd ir slēgti, nogādāsim klientiem ar DPD pakomātu starpniecību. Ar katru klientu sazināsimies un precizēsim ērtāko saņemšanas vietu.

Kā atgriezt iekārtu 14 dienu atteikuma tiesību ietvaros?

Vispirms ir jāaizpilda atteikuma veidlapa (PDF). 

Aizpildītā veidlapa un iekārta pilnā komplektācijā ar Latvijas Pasta, kurjera vai pakomāta (piegādes veids – no pakomāta ar kurjeru) starpniecību jānosūta:
LMT e-veikals, Ropažu iela 6, Rīga, LV-1039. Jānorāda tālr. 29248568 (saziņai ar kurjeru).

Svarīgi!
Sūtīšanas izdevumus sedz klients.

Kā varu anulēt Internetu mājai un/vai Viedtelevīziju un atdot iekārtu?

Jāizpilda pakalpojuma atteikuma forma mūsu mājaslapā.

Iekārta pilnā komplektācijā ar Latvijas Pasta, kurjera vai pakomāta (piegādes veids – no pakomāta ar kurjeru) starpniecību jānosūta: 
LMT e-veikals, Ropažu iela 6, Rīga, LV-1039. Jānorāda tālr. 29248568 (saziņai ar kurjeru).

Svarīgi!
Sūtīšanas izdevumus sedz klients.

Vai šobrīd ir iespējams atdot Atvērtā līguma iekārtu?

Lūdzu, sazinies ar mums par šo vēlmi Mans LMT, izmantojot internetbankas, eParaksta vai Smart-ID autentifikāciju, vai arī uzraksti e-pastu no rēķina saņemšanas e-pasta adreses.

Kā var pieteikt iekārtas apdrošināšanas atlīdzību?

Vispirms ir jāaizpilda Apdrošināšanas atlīdzības pieteikums internetvietnē Mans LMT.

Izvēlies sev tīkamāko pakalpojuma nodrošinātāju – Latvijas pasts, kurjers vai pakomāts  (piegādes veids – no pakomāta ar kurjeru) – un sūti iekārtu mums:
TSC, Ropažu iela 6, Rīga, LV-1039

Sūtījumam pievieno aizpildītu remonta veidlapu (PDF).

Svarīgi!
Aicinām nekavēties ar iekārtas sūtīšanu, gaidot, kad normalizēsies situācija valstī un viss darbosies ierastajā režīmā.

* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!