Palīdzība

      Zvanu pārvaldnieks

      Nepalaid garām nevienu zvanu

      Risinājums uzņēmuma zvanu organizēšanai, kas nodrošina Biroja centrāles funkcijas arī mobilajā telefonā.


      IESPĒJAS

      Sarunu statistika

      Aplūko informāciju par zvaniem vietnē Mans LMT:

      • saņemto un veikto zvanu saraksts reālā laikā;
      • saņemto un veikto zvanu analīze grafikos un iespēja visus datus lejupielādēt Excel failā;
      • sarunu apjoma un atbildēto zvanu statistika par katru darbinieku;
      • pazaudētie zvani jeb informācija par neatbildētajiem zvaniem, kuriem dienas laikā neviens tava uzņēmuma darbinieks nav atzvanījis.

      Numura izvēle

      Iespēja izvēlēties, kāds numurs uzrādīsies zvana saņēmējam. Noderīgi, lai, zvanot klientiem, uzrādītos uzņēmuma klientu apkalpošanas vai servisa numurs nevis darbinieka mobilais numurs.

      Vispirms Mans LMT norādi darbiniekam pieejamos izejošos numurus no tava uzņēmuma LMT numuriem. Kad tas veikts, darbinieks savā telefonā Zvanu pārvaldnieka lietotnē varēs norādīt, kurš no atļautajiem numuriem zvana brīdī uzrādīsies zvana saņēmējam.


      Interaktīvā balss atbilde (IVR) 

      Zvanītājam tiek atskaņots automātisks paziņojums, ir iespēja izvēlēties, piem., sarunas valodu vai tēmu. Paziņojumus un izvēlnes atkarībā no situācijas vari pats 5–10 minūšu laikā nomainīt Mans LMT.   

      Noderīgi, ja uzņēmumā ir vairākas nodaļas un vēlies, lai klienti zvanītu uz vienu numuru, no kura zvans tiktu automātiski novirzīts īstajam adresātam. 


      Sarunu ieraksts 

      Iespēja ierakstīt visus saņemtos un veiktos zvanus vai tikai tos, kas notikuši tava uzņēmuma darba laikā. 

      Atbilstoši personas datu aizsardzības likumam   un EU GDPR regulai ieraksti glabājas LMT serverī šifrētā veidā. Noklausīties ierakstus var, tos atšifrējot ar atslēgu, kas pieejama tikai tev. Atslēgas nozaudēšanas gadījumā to nav iespējams atjaunot. 

      Ieraksti glabājas 6 mēnešus, pēc tam tie tiek   neatgriezeniski dzēsti. 

      Svarīgi! Ja saruna tiek ierakstīta, tavs pienākums ir informēt sarunā iesaistītās personas par ierakstu un datu apstrādes mērķi. Lai tev būtu vieglāk to atcerēties, sarunu ierakstu iespējams aktivizēt tikai   kopā ar balss paziņojumu pirms sarunas. 


      Darba laika kontrole

      Nosaki, kā tiek virzīti saņemtie zvani atkarībā no darba laika grafika. Mans LMT var noradīt darba laiku visam uzņēmumam, kā arī individuāli katram darbiniekam.   

      Ārpus darba laika zvanītājam var atskaņot automātisku paziņojumu, ieslēgt Interaktīvo balss atbildi (IVR) vai zvanu pāradresēt citam darbiniekam.   


      Grupas zvani 

      Iespēja vairākiem darbiniekiem atbildēt uz viena numura zvaniem. Noderīgi, ja uz pasūtījumu pieņemšanas vai servisa tālruni atbild vairāki darbinieki. 

      Vispirms Mans LMT izveido darbinieku nodaļas. Viens uzņēmuma numurs var būt iekļauts   vairākās grupās vienlaicīgi. Piešķir katrai grupai savu numuru. Kad tas veikts, uz grupas numuru saņemtais zvans "pa riņķi" nejaušā vai noteiktā secībā pienāks visiem grupas dalībniekiem. 


      Balss pasts

      Iespēja Mans LMT konkrētiem darbiniekiem aktivizēt balss pastu. Ja ir atstāts paziņojums, par to informēs lietotnes ziņojums (notifikācija) telefonā, kā arī ir iespēja uzstādīt šo ziņojumu saņemšanu e-pastā.  

      Balss paziņojumus var noklausīties Zvanu pārvaldnieka lietotnē telefonā. Tava uzņēmuma atbildīgais darbinieks var Mans LMT noklausīties visu uzņēmuma numuru balss pasta ziņojumus.   

      Noderīgi, atrodoties pie stūres, ja nepieciešams nodot informāciju kolēģim, kas šobrīd nav pieejams.   


      Zvanu pārsūtīšana 

      Iespēja sarunas laikā zvanu pārsūtīt citam uzņēmuma darbiniekam, izmantojot ATX vai BTX ikonu telefona ekrānā.   

      • ATX (attendant transfer) – pārsūtīšana ar konsultāciju, t.i., pirms zvana pārsūtīšanas aprunājies ar kolēģi, kam vēlies zvanu pārsūtīt. 
      • BTX (blind transfer) – pārsūti zvanu uzreiz.  


      API

      Iespēja savienot ar citām informāciju sistēmām, piem., CRM vai ERP sistēmām.  

      API slēgums satur informāciju par vēsturiskajiem un reālā laika zvaniem. Šeit pieejama API tehniskā informācija

      JAUNUMS

      Iespēja savienot Zvanu pārvaldnieku ar vairāk nekā 5000 citām informācijas sistēmām, izmantojot Zapier vai Microsoft Power Automate, lai automatizētu dažādus darba uzdevumus un darbplūsmu. 

       

      Zvanu pārvaldnieks PRO 

      Izvēloties šo papildpakalpojumu, saņem un organizē zvanus vēl efektīvāk.

      • Veic zvanu pārsūtīšanu uz jebkuru numuru Latvijā.
      • Katram Zvanu pārvaldnieka lietotāja numuram piesaisti līdz pat 2 papildu iekārtām, kas atbalsta SIP protokolu – softphone (programma datorā, piemēram, microsip), galda telefonu (LMT piedāvājums pieejams ŠEIT).

      KĀ SĀKT LIETOT

      Līgums 

      Lai sāktu izmantot Zvanu pārvaldnieku, noslēgsim līgumu par pakalpojuma lietošanu. 


      Lomas 

      Kad līgums parakstīts, LMT klientu centrā pie sava klientu konsultanta vai rakstot bizness@lmt.lv norādi: 


      • kuriem numuriem vēlies izmantot Zvanu pārvaldnieka funkcionalitāti un attēlot statistikā, t.i., jāpieslēdz pakalpojums Zvanu pārvaldnieks;

      • kuru numuru sarunas vēlēsies ierakstīt, t.i., jāpieslēdz pakalpojums Zvanu pārvaldnieks ar sarunu ierakstu;

      • kuri numuri Mans LMT varēs konfigurēt zvanus visiem uzņēmuma numuriem, t.i., jāpieslēdz Zvanu pārvaldnieka loma "administrators";

      • kuri numuri Mans LMT varēs redzēt visu numuru sarunu statistiku un piekļūt visiem balss pasta paziņojumiem, t.i., jāpieslēdz Zvanu pārvaldnieka loma "skatītājs";

      • kuri numuri varēs piekļūt sarunu ierakstiem, t.i., jāpieslēdz Zvanu pārvaldnieka loma "klausītājs".

      Vienam numuram var būt viena, divas vai visas trīs lomas.  


      Konfigurācija 

      Pirms sākt lietot pakalpojumu, katram numuram Mans LMT ir jānorāda darbinieka vārds, uzvārds, e-pasts un pieejamās funkcijas. To dara tas, kam ir pieslēgts Zvanu pārvaldnieka loma "administrators". Tagad var sākt konfigurēt zvanu maršrutus!  


      Lietotne 

      Pieslēdzot pakalpojumu, automātiski saņemsi saiti lietotnes ZVANU PĀRVALDNIEKS lejuplādei. Lai izmantotu numura izvēli, zvanu pārsūtīšanu un klausītos balss paziņojumus telefonā, AppStore vai PlayStore nepieciešams lejupielādēt lietotni.


      IZMAKSAS

      • Pakalpojuma pieslēgšana – bez maksas
      • Pakalpojuma abonēšanas maksa – 5.40 €/mēn. par lietotāju
      • Sarunu ieraksts – 1.60 €/mēn. par lietotāju
      • Zvanu pārvaldnieka loma "skatītājs" – bez maksas
      • Zvanu pārvaldnieka loma "administrators" – bez maksas
      • Zvanu pārvaldnieka loma "klausītājs" – bez maksas
      • Zvanu pārvaldnieks PRO funkcionalitāte (neatkarīgi no lietotāju skaita) – 49.00 €/mēn.


      SVARĪGI ZINĀT

      • Pakalpojums paredzēts lietošanai, atrodoties Latvijā. Ārvalstīs pakalpojums darbojas nepilnīgi – statistikā neuzrādās no ārzemēm veiktie zvani, kā arī nav iespējams izmantot lietotnes funkcijas.
      • Pieslēdzot pakalpojumu Zvanu pārvaldnieks, tiek atslēgts pakalpojums Īsziņa par zvanu, jo abu pakalpojumu vienlaicīga darbība nav iespējama.

      • Pakalpojums pilnībā tiek aktivizēts nākamajā darba dienā pēc pieslēgšanas.


      • Lietotnes stabilai darbībai jābūt nepārtrauktam datu savienojumam (pārvietojoties ar transportlīdzekli var būt lietotnes darbības traucējumi). Lietotnes darbība neietekmē balss sarunu kvalitāti.
      • Lietotne stabilāk strādā ar jaunākajām Android operētājsistēmas versijām.
      • Lūdzam iepazīties ar šādiem līguma pielikumiem:

        -Pakalpojuma funkcijas "Sarunu ieraksts" noteikumi;

        -Līguma par LMT pakalpojuma "Zvanu pārvaldnieks" noteikumi;

        -Personas datu apstrādes noteikumi.

        LMT partneris pakalpojuma darbības uzturēšanai un funkcionālo iespēju nodrošināšanai: „OSS Networks” SIA (vienotais reģistrācijas Nr.50103316201).


      • Atbilstoši personas datu aizsardzības principiem LMT veic tehniskos un organizatoriskos pasākumus ierakstu aizsardzībai, tostarp glabājot tos LMT serveros šifrētā veidā.
      • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. Attiecībā uz datu apstrādi, ko šī pakalpojuma ietvaros kā pārzinis veic pats LMT klients (juridiskā persona, kas lieto šo pakalpojumu), lūgums iepazīties ar konkrētā pārziņa sniegto datu apstrādes pārskatu. Šis pārzinis patstāvīgi atbild par savā pārziņā veikto datu apstrādi un ar to saistīto personu tiesību īstenošanu. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma ZVANU PĀRVALDNIEKS ietvaros  var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs, pakalpojuma ietvaros pārraidītā satura dati, kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp  noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.

      • Lai nodrošinātu iespējami labāku klientu pieredzi un pilnīgākas LMT pakalpojumu izmantošanas iespējas, pakalpojumu lietošanas laikā LMT var ar  tevi sazināties (telefoniski, nosūtot īsziņu, e-pastu vai ziņu interneta pārlūkā) par pakalpojuma administrēšanas un lietošanas jautājumiem.


      • Pakalpojuma Zvanu pārvaldnieks tehniskā atbalsta tālr.+371 67773999, e-pasts tehn.atbalsts@lmt.lv.

      Visas maksas norādītas € bez PVN.