Pakalpojumi


Kas ir Numura noteicējs?
Numura noteicējs ļauj uzzināt, kas Tev zvana. Telefona ekrānā būs redzams vai nu numurs (starptautiskajā formātā), vai arī zvanītāja vārds – atbilstoši tam, kā esi kontaktu saglabājis telefonā. Atbildētie un neatbildētie zvani saglabājas arī telefona atmiņā.
Kā pieslēgt Numura noteicēju?
Visērtāk to izdarīt Mans LMT.
Vai par Numura noteicēju ir jāmaksā?
Visiem aktuālajiem LMT tarifu plāniem Numura noteicējs ir pieejams bez maksas.
Kādēļ telefona ekrānā neparādās zvanītāja numurs?
Iespējams, zvanītājs ir aktivizējis Numura uzrādīšanas aizliegumu.
Numura noteicējs var nedarboties arī gadījumos, ja zvanītājs izmanto ārvalstu operatora tīklu vai Tu atrodies ārvalstīs.
Kas ir Numura uzrādīšanas aizliegums?
Tā ir iespēja palikt anonīmam, ja nevēlies uzrādīt savu numuru zvana saņēmējam. Numura uzrādīšanas aizliegumu Tu vari ieslēgt un izslēgt savā mobilajā telefonā, kad vien nepieciešams.

Svarīgi zināt!
  • Tava numura neuzrādīšanu varam garantēt tikai zvaniem LMT tīklā. Zvanot citu operatoru klientiem vai no ārvalstīm, Numura uzrādīšanas aizlieguma darbība ir atkarīga no konkrētā operatora.
  • Numura uzrādīšanas aizliegums darbosies neatkarīgi no tā, vai numuru sastādi vietējā vai starptautiskajā formātā (ar +371 numura priekšā).
  • Sūtot īsziņas un zvanot uz operatīvo dienestu tālruņu numuriem (112, 01, 02 u.c.) un LMT diennakts informatīvo tālruni 80768076, Numura uzrādīšanas aizliegums nedarbojas.
  • Numura uzrādīšanas aizliegums ietekmē dažu LMT pakalpojumu darbību, piem., Numura noteicējs, Autoatbildētājs. Ja vēlies uzzināt vairāk par Numura uzrādīšanas aizlieguma ietekmi uz LMT pakalpojumiem, lūdzu, sazinies ar mums.
Kā lietot Numura uzrādīšanas aizliegumu?
Šo iespēju var pieslēgt Mans LMT, jebkurā LMT klientu centrā, vai arī atsūtot parakstītu iesniegumu ieskenētā veidā uz e-pastu info@lmt.lv.

Kad vēlēsies kādam piezvanīt, neatklājot savu numuru, Numura uzrādīšanas aizliegumu vari ieslēgt divējādi.
  • Ikreiz, kad vēlies palikt anonīms, zvana saņēmēja numura priekšā nospied #31#.
  • Numura uzrādīšanas aizliegumu iespējams arī ieslēgt (un atslēgt) sava telefona uzstādījumos. Lūdzu, ieskaties sava telefona lietošanas pamācībā, kā to izdarīt! Tikai atceries, ka šādā gadījumā visi zvani – līdz brīdim, kad atcelsi šo komandu, – tiks veikti ar Numura uzrādīšanas aizliegumu.
Ko telefonā redzēs zvana saņēmējs, ja izmantošu Numura uzrādīšanas aizliegumu?
Ja zvanīsi ar ieslēgtu Numura uzrādīšanas aizliegumu, zvana saņēmējs sava mobilā telefona ekrānā redzēs:
  • privāts numurs – ja zvana saņēmējam ir pieslēgts Numura noteicējs
  • zvans – ja zvana saņēmējam nav Numura noteicēja
Ņem vērā, ka arī Tu vari saņemt šādu zvanu – tas nozīmē, ka zvanītājs nevēlas sevi atklāt un izmanto Numura uzrādīšanas aizliegumu.
Visi zvani, kas veikti ar Numura uzrādīšanas aizliegumu, mobilā telefona zvanu arhīvā saglabājas ar norādi, ka nav numura.
Kādas ir Numura uzrādīšanas aizlieguma izmaksas?
Numura uzrādīšanas aizlieguma pieslēgšana un lietošana kā Latvijā, tā ārvalstīs ir bez maksas.
Kas man jāzina par Numura uzrādīšanas aizliegumu, atrodoties ārvalstīs?
Daži ārvalstu operatori neļauj savos tīklos lietot CLIR (Calling Line Identification Restriction) jeb numura uzrādīšanas aizlieguma funkciju. Tādēļ, atrodoties ārvalstīs, lūdzu, pārliecinies, ka Tavā telefonā nejauši nav aktivizēta CLIR funkcija. Pretējā gadījumā šādus zvanus ārvalstu operators uzskatīs par neatļauta pakalpojuma izmantošanu, un Tu nevarēsi veikt zvanu. 
Kā Numura uzrādīšanas aizliegums ietekmē Numura noteicēja darbību?
Ja lieto Numura noteicēju, var būt izņēmuma gadījumi, kad numurs tomēr netiek uzrādīts, piemēram, ja zvanītājs ir aktivizējis Numura uzrādīšanas aizliegumu.
Veicot zvanus ar ieslēgtu Numura uzrādīšanas aizliegumu uz cita operatora tīkla numuriem, pastāv iespēja, ka:
  • operators nodrošina un zvana saņēmējam ir ieslēgta Numura uzrādīšanas aizlieguma ignorēšanas jeb CLIR* override funkcija – šādā gadījumā Numura uzrādīšanas aizliegums tiek ignorēts un zvanītāja numurs tiek uzrādīts;
  • operators nodrošina, ka zvana saņēmējs var automātiski noraidīt zvanus ar ieslēgtu Numura uzrādīšanas aizliegumu;
  • cita tīkla operators var neņemt vērā Numura uzrādīšanas aizlieguma pazīmi un numuru zvana saņēmējam uzrādīt.

Svarīgi zināt!
LMT nenodrošina Numura uzrādīšanas aizlieguma ignorēšanas funkciju un iespēju automātiski noraidīt zvanus ar Numura uzrādīšanas aizliegumu.


* CLIR (Calling Line Identification Restriction) – numura uzrādīšanas aizliegums.

Kas ir Līdzsavienojums?
Tā ir Tava iespēja nepalaist garām nevienu zvanu! Ar Līdzsavienojumu Tu vari jau uzsāktas sarunas laikā atbildēt uz otru zvanu, nepārtraucot iepriekšējo. Vienlaicīgi iespējams veikt divas sarunas, kā arī brīvi pārslēgties starp tām.
Kā pieslēgt Līdzsavienojumu?
Līdzsavienojums ir pieslēgts visiem LMT klientiem, un par to nav jāmaksā. Ja vēlies atteikties no šīs iespējas vai pieslēgt to atkārtoti, visērtāk to izdarīt Mans LMT.
Kā Līdzsavienojums darbojas?
Sarunas laikā dzirdēsi signālu, kas liecina par otru zvanu. Lai pārslēgtos uz otru sarunu, nepārtraucot savienojumu ar iepriekšējo zvanītāju, Tev jānospiež sarunas aizturēšanas taustiņš. Lai uzzinātu, kurš tieši, ieskaties sava telefona lietošanas pamācībā.

Tu vari arī uzsāktas sarunas laikā piezvanīt vēl kādam, nepārtraucot iepriekšējo, kā arī pārslēgties no vienas sarunas uz otru. Sarunas savstarpēji nav savienotas – aizturētās sarunas dalībniekam otra nebūs dzirdama.
Kas ir Konferences zvans ?
Konferences zvans ir savienojums vienlaikus ar vairākiem (līdz pat pieciem) sarunas biedriem – tā ir iespēja sarunāties tā, it kā jūs atrastos vienā telpā!

Ja nepieciešams ar kādu Konferences zvana dalībnieku parunāties, citiem nedzirdot, iegaumē, kurš tas bija – pirmais, otrais, trešais vai ceturtais – no sarunai piesaistītajiem dalībniekiem. Lai uzzinātu, kā šo funkciju aktivizēt, ieskaties sava telefona lietošanas pamācībā.
Kā pieslēgt Konferences zvanu?
Ja konstatē, ka Tev nav pieslēgts Konferences zvans, to var izdarīt jebkurā LMT klientu apkalpošanas centrā, savukārt tarifu plāna Mini lietotāji – arī  Mans LMT.

Pakalpojumam nav nedz pieslēgšanas, nedz abonēšanas maksas.

Svarīgi zināt!
  • Konferences zvans nav pieejams, atrodoties ārvalstīs.
  • Lai varētu izmantot Konferences zvanu, jābūt aktivizētam arī pakalpojumam Līdzsavienojums.
Kas ir zvanu pāradresācija?
Zvanu pāradresācija ir iespēja saņemt zvanu nevis savā, bet citā (fiksētajā vai mobilajā) telefonā. Šo iespēju var izmantot ikviens LMT klients, un tā ir BEZ MAKSAS!

Ja, atrodoties Latvijā, pāradresē zvanus uz citu LMT numuru, par to nav jāmaksā. Bet, ja zvanu pāradresāciju veic uz cita operatora tīkla numuru, par saņemtajiem zvaniem būs jāmaksā tā, it kā Tu zvanītu no sava numura uz pāradresēto (uz cita operatora tīklu).
Kādu pāradresācijas veidu labāk izvēlēties?

Ir iespējami divi pāradresācijas veidi.

Beznosacījuma pāradresācija būs labākā izvēle tādā gadījumā, ja vēlies visus zvanus bez izņēmuma pāradresēt uz citu tālruņa numuru.

Nosacījuma pāradresāciju Tu vari izvēlēties konkrētiem gadījumiem.

  • Ja Tev nav iespējas atbildēt uz zvaniem (izvēlies „Ja mobilais telefons neatbild”).
  • Ja esi izslēdzis telefonu vai atrodies ārpus uztveršanas zonas (izvēlies „Ja mobilais telefons ir izslēgts vai atrodas ārpus uztveršanas zonas”).
  • Ja zvana laikā Tu runā pa telefonu ar citu zvanītāju (izvēlies „Ja mobilais telefons ir aizņemts”).
Kā uzstādīt zvanu pāradresāciju?

Vienlaicīgi var uzstādīt visus pāradresācijas veidus, turklāt katru no tiem uz citu numuru.

Pāradresāciju administrēšana telefonā
Jebkuru pāradresācijas veidu Tu vari uzstādīt vai atcelt, aktivizējot attiecīgo funkciju sava telefona uzstādījumos.

Pāradresāciju administrēšana ar īsziņu
Pēcapmaksas klientiem ir iespēja administrēt pāradresācijas, sūtot īsziņu komandas uz numuru 1688.
XXXXXXXX – numurs, uz kuru vēlies pāradresēt zvanus (bez + zīmes vai 00 arī tādā gadījumā, ja numura priekšā liec valsts kodu).

  • Beznosacījuma pāradresācijas uzstādīšana – PA XXXXXXXX
  • Nosacījuma pāradresācijas uzstādīšana:
    - ja aizņemts – PAA XXXXXXXX
    - ja izslēgts vai atrodas ārpus uztveršanas zonas – PAZ XXXXXXXX
    - ja neatbild – PAN XXXXXXXX 
  • Ja vēlies atcelt visas uzstādītās pāradresācijas, uz to pašu numuru sūti īsziņas komandu PA STOP.

Pievērs uzmanību!

Ja nosacījuma pāradresācijas darbības laikā papildus uzstādīsi arī beznosacījuma pāradresāciju, tad pirms tam uzstādītie nosacījuma režīmi automātiski atjaunosies tikai tad, kad atcelsi beznosacījuma pāradresāciju.

Kā rīkoties, ja nepieciešama zvanu pāradresācija, bet nav iespējas to uzstādīt?
Gadījumā, ja Tev steidzami nepieciešama pāradresācija, bet nav iespējas to uzstādīt (piem., atrodies ārvalstīs, bet telefons palicis mājās), ir iespēja uzstādīt beznosacījuma pāradresāciju centrālē. Šādā gadījumā, lūdzu, uzraksti iesniegumu, paraksti to un atsūti mums pa faksu 67773707 vai ieskenētā veidā uz e-pastu info@lmt.lv.

Lūdzu, ievēro!
Šo iespēju piedāvājam tikai pēcapmaksas klientiem.
Kādas ir zvanu pāradresācijas izmaksas, atrodoties ārvalstīs?
  • Pāradresējot visus zvanus (beznosacījuma pāradresācija) – visi Tev adresētie zvani tiek pāradresēti LMT tīklā pēc LMT sarunu tarifiem. Visu tarifu plānu lietotājiem pāradresācija uz LMT numuriem ir bezmaksas. Tarifu plāna BRĪVĪBA lietotājiem pāradresācija uz cita Latvijas operatora tīkla numuru arī ir bezmaksas. Citos gadījumos par pāradresētajiem zvaniem būs jāmaksā tā, it kā Tu no LMT tīkla zvanītu uz pāradresēto numuru.
  • Uzstādot nosacījuma pāradresāciju (abonents neatbild, telefons ir aizņemts vai nav tīkla pārklājuma zonā) – par pāradresēto zvanu jāmaksā gan kā par saņemto zvanu ārvalstīs, gan kā par veikto zvanu no konkrētās valsts tīkla uz pāradresēto numuru. Lūdzu, iepazīsties ar tarifiem ārvalstīs, izvēlnes logos ievadot interesējošās valstis.
Kā es varu uzzināt informāciju par pēdējiem veiktajiem zvaniem un/vai īsziņām?
Sūti īsziņu PZ uz numuru 29319999. Atbildes īsziņā saņemsi šādu informāciju par katru veikto zvanu vai nosūtīto īsziņu:
  • telefona numurs, kam esi zvanījis, vai īsziņu centra numurs (+37129202020), ja esi sūtījis īsziņu
  • sarunas veikšanas vai īsziņas nosūtīšanas datums un laiks
  • sarunas ilgums
  • maksa
Pievērs uzmanību!
- Ārvalstīs saņemtie zvani var tikt uzrādīti veikto zvanu sarakstā, tādēļ arī tie var būt iekļauti īsziņā.
- Šī iespēja ir pieejama tikai LMT pēcapmaksas klientiem.
Kā es varu uzzināt informāciju par pēdējiem saņemtajiem zvaniem un/vai īsziņām?
Sūti īsziņu PS uz numuru 29319999. Atbildes īsziņā saņemsi šādu informāciju par katru saņemto zvanu vai īsziņu:
  • zvanītāja vai īsziņas sūtītāja numurs vai īsziņu pakalpojuma kods
  • sarunas veikšanas vai īsziņas saņemšanas datums un laiks
  • sarunas ilgums
Ja zvana brīdī numurs netiek uzrādīts, šajā atbildes īsziņā tas būs "nezināms".

Pievērs uzmanību!
- Gadījumos, ja kāds no saņemtajiem zvaniem ir bijis ar aktivizētu Numura uzrādīšanas aizliegumu, tad šī zvanītāja numurs netiks norādīts. Zvanītāja numura vietā būs norāde CLIR*. Pārējā informācija par saņemto zvanu nemainīsies.
- Šī iespēja ir pieejama tikai LMT pēcapmaksas klientiem.

*CLIR (Calling Line Identification Restriction) – numura uzrādīšanas aizliegums.

Kā es varu uzzināt, kam esmu visvairāk zvanījis?
Sūti īsziņu TL uz numuru 29319999. Atbildes īsziņā saņemsi informāciju par četriem TOP numuriem, kam esi visvairāk (laika ziņā) zvanījis. Par katru no šiem numuriem uzzināsi:
  • sarunu un/vai īsziņu skaitu
  • kopējo sarunu ilgumu un summu

Pievērs uzmanību!
Ārvalstīs saņemtie zvani var tikt uzrādīti veikto zvanu sarakstā, tādēļ arī tie var būt iekļauti īsziņā.

Kas ir videozvans?
Ja zvanot savu sarunas biedru var tikai dzirdēt, tad, pateicoties videozvanam, ir iespēja vienam otru arī redzēt, kā arī parādīt vidi, kurā atrodaties, tādējādi sarunai piešķirot klātbūtnes efektu.

Videozvana lietošanas nosacījumi
- Abiem sarunas dalībniekiem ir mobilais telefons, kas nodrošina videozvana iespēju.
- Abiem sarunas dalībniekiem ir pieslēgts pakalpojums Videozvans.
- Abi sarunas dalībnieki ir LMT pēcapmaksas klienti un atrodas LMT vai ārvalstu operatora 3G tīkla pārklājuma zonā.

Pieslēdz pakalpojumu Videozvans, uz numuru 1688 nosūtot īsziņu* VZ+. Ja vēlēsies videozvana lietošanu pārtraukt un šo iespēju atslēgt, uz to pašu numuru jānosūta īsziņa VZ–.
Tarifu plānu BRĪVĪBA lietotājiem videozvani ir BEZ MAKSAS!
Ja Tev ir cits tarifu plāns, lūdzu, iepazīsties ar Videozvana izmaksām.

* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Uz kādiem fiksēto tīklu numuriem varu zvanīt?
Šeit Tu vari uzzināt, kuru fiksēto tīklu operatoru klientiem Tu vari zvanīt.
Fiksēto tīklu operatori Latvijā
Advem
Amber Telecom
Augstceltne
Baltcom TV
Balticom
CSC Telecom
D-Com
Datagrupa.lv
Datu tehnoloģiju grupa
Dautkom TV
ECO Networks
Fastnets
Fixed Lines
HIG ServissBaltija
iLink
Interneta Pasaule
IT Group
Izzi
TET
Latvenergo
Latvijas dzelzceļš
Lutor
MPE Nets
MWTV
Nordic Technologies
Optron
Radio Telecommunication Network
Rigatta
Sigis
Smart Telecom
Sotus
Stream Networks
Telefant
Teleglobal
Telegrupa Baltijā
Telekom Baltija
TeleMedia
Telenet
Telia Latvija
Tivi
Unistars
Vājstrāvas tīkli
Voxbone SA
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!