Palīdzība
      Zvanu filtrs

      Zvanu filtrs

      Zvanu filtrs

      Tavi zvani – tava izvēle!

      Zvanu filtrs ir tava iespēja nepieciešamības gadījumā izvairīties no nevēlamām sarunām. Dažādās dzīves situācijās tev var noderēt kāds cits Zvanu filtra saraksts.


      • Baltais saraksts – tev piezvanīt varēs tikai tie cilvēki, kuru numurus būsi iekļāvis šajā sarakstā. Citi zvanītāji tevi netraucēs.

      • Melnais saraksts – tie cilvēki, kuru numurus būsi iekļāvis šajā sarakstā, tev piezvanīt nevarēs.

      • Baltais saraksts+ noderēs tad, ja vēlies izvairīties no liekiem tēriņiem ārvalstīs, kur jāmaksā arī par saņemtajiem zvaniem – tev varēs piezvanīt tikai tie cilvēki, kuru numurus būsi iekļāvis šajā sarakstā.

      KĀ PIESLĒGT

      Gaidīsim tevi tuvākajā LMT klientu centrā


      LIETOŠANA

      Zvanu filtra Balto un Melno sarakstu var lietot pavisam vienkārši – aktivizē vai atcel filtru, veido numuru sarakstus un veic izmaiņas tajos ar īsziņu palīdzību.

      Ja administrē Balto sarakstu, īsziņas ar atbilstošo atslēgas vārdu sūti uz numuru 29319920,

      ja Melno – uz numuru 29319910.


      AprakstsAtslēgas vārdsSkaidrojums
      Aktivizēt filtru
      FILTRS+
      vai
      +
      Ja aktivizēsi vienu sarakstu, otrs kļūs neaktīvs.
      Atcelt filtru
      FILTRS-
      vai
      -
      Izmanto, lai atceltu filtru. Filtrā iekļautie numuri saglabāsies neaktīvā statusā.
      Pievienot numurus filtram
      VEIDOT
      vai
      V
      Vari veidot jaunu vai papildināt esošo sarakstu.
      Piemērs:
      VEIDOT#numurs#numurs...#numurs
      Dzēst visus vai konkrētus numurus no saraksta
      DZEST
      vai
      D
      Vari izdzēst konkrētus saraksta numurus.
      Piemērs:
      DZEST#numurs#numurs...#numurs
      Ja nosūtīsi DZEST, izdzēsīsi visus saraksta numurus uzreiz
      Uzzināt filtra statusu
      STATUSS
      vai
      ST
      Vari noskaidrot, vai filtrs ir aktivizēts.
      Apskatīt filtrā iekļautos numurus
      SARAKSTS
      vai
      S
      Saņemsi visus filtrā iekļautos numurus un uzzināsi brīvo vietu skaitu sarakstā.
      Veidot makrodefinīciju jeb veikt vairākas darbības ar vienu īsziņu
      Vari izmantot FILTRS, VEIDOT un DZEST, katru daļu atdalot ar simbolu *.
      Piemērs:
      FILTRS+*VEIDOT#numurs#numurs
      Saņemt palīdzību
      PALIDZIBA
      vai
      ?
      Saņemsi informāciju par visām Zvanu filtra administrēšanai izmantotajām īsziņām. Ja vēlies saņemt informāciju par makrodefinīciju, sūti MAKRO? vai MACRO?

      Ja vēlies lietot Balto sarakstu+, gaidīsim tevi tuvākajā LMT klientu centrā – mums būs nepieciešams rakstisks iesniegums, kurā būsi norādījis numurus, kas jāiekļauj sarakstā.


      SVARĪGI ZINĀT

      • Baltais un Melnais saraksts nevar būt aktivizēti vienlaicīgi.
      • Balto sarakstu+ var pieslēgt tikai tādā gadījumā, ja nav aktivizēts Baltais vai Melnais saraksts.
      • Vienā sarakstā var iekļaut līdz pat 15 numuriem.
      • Sarakstā var būt tikai Latvijā reģistrēti tālruņu numuri.
      • Filtrēt var tikai zvanus, bet ne īsziņas.
      • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma ZVANU FILTRS ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp  noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.

      IZMAKSAS

      • Pakalpojuma Zvanu filtrs pieslēgšanas maksa – 4.27 € .
      • Pakalpojuma abonēšanas maksa – 1.78 € mēnesī.
      • Maksa par izmaiņu veikšanu Zvanu filtra sarakstā LMT klientu centrā – 2.85 €.
      • Pakalpojuma ietvaros sūtītās administrēšanas īsziņas tiek tarificētas saskaņā ar tavu tarifu plānu.

      Visas maksas norādītas € bez PVN.