Mācies uzvarēt
Iedvesmojušies no ikgadējās robotu sacensības RoboMaster labākajiem piemēriem, DJI inženieri izstrādājuši izglītības robotu, kas palīdzēs atraisīt ikviena jaunā zinātnes entuziasta potenciālu. RoboMaster S1 ar īpašiem spēļu režīmiem un inteliģentajām funkcijām sniedz iespēju padziļināti apgūt matemātiku, fiziku, programmēšanu un citas zinātnes. Tas sastāv no 46 programmējamām daļām, ko var salikt gluži kā konstruktoru, un sešiem programmējamiem mākslīgā intelekta moduļiem. Ar šķēršļu atpazīšanas sensoriem un pilnpiedziņas sistēmu aprīkoto robotu var ieprogrammēt veikt dažādas darbības, izmantojot skolēniem piemēroto Scratch 3.0 vai mākslīgā intelekta jomā pielietoto Python programmēšanas valodu. Tas spēj sekot līnijai uz ceļa, pagriezties krustojumos, ar noteiktu intervālu šaut plastmasas bumbiņas vai lāzerstaru ar skaņu, atskaņot skaņas un mūziku. Mākslīgā intelekta tehnoloģijas ļauj mašīnai atpazīt žestus, skaņas un arī citus S1 robotus.
Mācies uzvarēt
Iedvesmojušies no ikgadējās robotu sacensības RoboMaster labākajiem piemēriem, DJI inženieri izstrādājuši izglītības robotu, kas palīdzēs atraisīt ikviena jaunā zinātnes entuziasta potenciālu. RoboMaster S1 ar īpašiem spēļu režīmiem un inteliģentajām funkcijām sniedz iespēju padziļināti apgūt matemātiku, fiziku, programmēšanu un citas zinātnes. Tas sastāv no 46 programmējamām daļām, ko var salikt gluži kā konstruktoru, un sešiem programmējamiem mākslīgā intelekta moduļiem. Ar šķēršļu atpazīšanas sensoriem un pilnpiedziņas sistēmu aprīkoto robotu var ieprogrammēt veikt dažādas darbības, izmantojot skolēniem piemēroto Scratch 3.0 vai mākslīgā intelekta jomā pielietoto Python programmēšanas valodu. Tas spēj sekot līnijai uz ceļa, pagriezties krustojumos, ar noteiktu intervālu šaut plastmasas bumbiņas vai lāzerstaru ar skaņu, atskaņot skaņas un mūziku. Mākslīgā intelekta tehnoloģijas ļauj mašīnai atpazīt žestus, skaņas un arī citus S1 robotus.
Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!