#PaliecMājās


Kā varu saņemt pakalpojumus, ja manā pilsētā klientu centrs ir slēgts?

Šobrīd visus LMT pakalpojumus iespējams saņemt attālināti! 

  • LMT pakalpojumu darbības – Mans LMT: pieslēgumu maiņa, rēķinu samaksa, jaunu pakalpojumu pieslēgšana.
  • Iekārtu un aksesuāru iegāde pieejama LMT e-veikalā.
  • Informācija par attālinātu iekārtu nodošanu remontā – TSC.lv.

Uz jautājumiem atbildēsim Facebook un Twitter, kā arī pa tālruni 80768076. 

Kādi tagad ir klientu centru darba laiki?

Šobrīd aicinām LMT pakalpojumus izmantot attālināti. Steidzamos gadījumos pakalpojumi klātienē pieejami tikai atsevišķos LMT klientu centros Latvijā. Aktuālā informācija par LMT klientu centru darba laikiem pieejama ŠEIT
Tā kā arī šī informācija dinamiski mainās, lūdzam pirms došanās uz klientu centru pārliecinies par pieejamību.

Svarīgi! 
Klientu centros, kuri būs atvērti, klienti tiks ielaisti un apkalpoti pa vienam rindas kārtībā. Rinda – ārpus veikala. 

Kādi pakalpojumi būs pieejami atvērtajos klientu centros?

LMT klientu centros pieejamie pakalpojumi ārkārtas situācijās:

  • steidzama iekārtu iegāde
  • steidzama SIM kartes maiņa
  • norēķini iespējami tikai ar bankas karti

Klātienē šobrīd nav iespējams saņemt konsultācijas par pakalpojumu darbību un tehniskiem jautājumiem – aicinām sazināties elektroniski (Mans LMT, info@lmt.lv vai pa tālr. 80768076).

Rēķinu samaksa un priekšapmaksas kartes papildināšana iespējama elektroniski, tai skaitā Mans LMT.

* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!