Nosaukums | Pakalpojumu sniedzējs | Ilgums | Mērķis |
---|---|---|---|
wait | LMT.lv | 1 min | Datu bāzes pieslēgšanās kļūmes gadījumā. Tiek nodrošināta novirzīšana uz paziņojuma lapu, kur fiksējas laika intervāls, pēc kāda lapa pārlādēsies uz sākumlapu, ja sistēmas kļūda ir novērsta. |
lmt_csrf_cookie_name | LMT.lv | 2h | Tiek saglabāta šifrēta vērtība, kuras sakritība tiek pārbaudīta pie katra pieprasījuma no ārējiem un iekšējiem avotiem. |
lmt_cookies_rules, manslmt_cookie_rules | LMT.lv | 1 gads | Sīkdatne nosaka laiku, kad apmeklētājs ir sācis lietot analītiskās sīkdatnes. |
session_lmtlv_prod | LMT.lv | 15min | Unikālas sesijas identifikators |
sidemenu_toggle_open | LMT.lv | 2h | Sīkdatne saglabā datus, vai autorizēts apmeklētājs vietnē Mans LMT ir atvēris vai aizvēris sāna izvēlnes. |
Nosaukums | Pakalpojumu sniedzējs | Ilgums | Mērķis |
---|---|---|---|
_ga | google.com | 2 gadi | Google Analytics sīkdatne, kas ļauj veikt unikālo apmeklētāju uzskaiti. |
_gat | google.com | 10 min | Google Analytics sīkdatne, kas ierobežo pieprasījumu apjomu. |
_gid | google.com | 24h | Google Analytics sīkdatne, kas ļauj noskaidrot apmeklētāja uzvedību tīmekļa vietnē. |
Nosaukums | Pakalpojumu sniedzējs | Ilgums | Mērķis |
---|---|---|---|
cid | adform.net | 2 mēneši | Sīkdatne nodrošina datus, kas ļauj veikt reklāmu optimizāciju, blastoties uz apmeklētāja darbībām vietnē. |
uid | adform.net | 2 mēneši | Piesaista unikālu kodu apmeklētāja pārlūkam. Balstoties uz sīkdatnes datiem, tiek veikta reklāmu pielāgošana un optimizācija. |
IDE | doubleclick.net | 1 gads | Satur unikālu kodu, kas nosaka, kuras reklāmas ir tikušas rādītas ierīcē (Google Inc. reklāmas platformas DoubleClick mērķiem). Ļauj kontrolēt reklāmu efektivitāti un pielāgot tās apmeklētājam. |
test_cookie | doubleclick.net | 1 diena | Pārbauda, vai apmeklētāja pārlūks atbalsta sīkdatnes. |
fr | facebook.com | 3 mēneši | Sīkdatne, kas palīdz sasniegt Facebook lietotāju ar tam saistošu reklāmu. |
tr | facebook.com | Sesija | Sīkdatne, kas palīdz apmeklētājam piedāvāt saistošu reklāmu vietnē Facebook. |
_fbp | facebook.com | Sesija | Sīkdatne ļauj mērīt reklāmas efektivitāti, kā arī nodrošina reklāmas pielāgošanu dažādām mērķa grupām. |
ads/ga-audiences | google.com | Sesija | Google Ads sīkdatne, kas nodrošina iespēju atkārtoti uzrunāt apmeklētāju, kura digitālās aktivitātes liecina par iespējamu preces/pakalpojuma iegādi. |
PREF | youtube.com | 8 mēneši | Sīkdatne piešķir apmeklētajam unikālu ID, ko Google izmanto, lai saglabātu statistiku par to, kā apmeklētājs izmanto YouTube videoklipus dažādās tīmekļa vietnēs. |
VISITOR_INFO1_LIVE | youtube.com | 6 mēneši | Sīkdatne novērtē apmeklētāja interneta savienojuma ātrumu, ko izmanto, lai pārraidītu atbilstošas kvalitātes YouTube videoklipu. |
YSC | youtube.com | Sesija | Sīkdatne piesaista apmeklētājam unikālu ID, lai saglabātu satistiku par skatītajiem YouTube video. |
yt-remote-cast-installed | youtube.com | Sesija | Sīkdatne saglabā apmeklētāja video atskaņotāja uzstādījumus, skatoties iesauktus YouTube video. |
yt-remote-connected-devices | youtube.com | Pastāvīgi | Sīkdatne saglabā apmeklētāja video atskaņotāja uzstādījumus, skatoties iesauktus YouTube video. |
yt-remote-device-id | youtube.com | Pastāvīgi | Sīkdatne saglabā apmeklētāja video atskaņotāja uzstādījumus, skatoties iesauktus YouTube video. |
yt-remote-fast-check-period | youtube.com | Sesija | Sīkdatne saglabā apmeklētāja video atskaņotāja uzstādījumus, skatoties iesauktus YouTube video. |
yt-remote-session-app | youtube.com | Sesija | Sīkdatne saglabā apmeklētāja video atskaņotāja uzstādījumus, skatoties iesauktus YouTube video. |
yt-remote-session-name | youtube.com | Sesija | Sīkdatne saglabā apmeklētāja video atskaņotāja uzstādījumus, skatoties iesauktus YouTube video. |
rc::c | google.com | Sesija | Sīkdatne tiek izmantota, lai atšķirtu cilvēku no robotprogrammatūras (bots). |
GPS | youtube.com | 1 diena | Sīkdatne, kas piešķir apmeklētājam unikālu ID, kas ļauj noteikt iekārtas ģeogrāfisko atrašanās vietu. |
foxy_tracking | sendigo.com | 6 mēneši | Sīkdatne tiek izmantota, lai atpazītu jaunu vietnes apmeklētāju, kas ļautu pielāgot mārketinga e-pastu sūtīšanu. |
foxyId | sendigo.com | 6 mēneši | Sīkdatne tiek izvietota, lai pēc klikšķa uz saites e-pastā atpazītu jaunu vietnes apmeklētāju un pielāgotu personalizētu jaunumu sūtīšanu. |
sendigo_foxyId | sendigo.com | 6 mēneši | Izveido un saglabā foxy_tracking un foxyId sīkdatņu dublikātus, lai varētu nolasīt datus no pārlūka Local Storage. |
sendigo_push | sendigo.com | 6 mēneši | Sīkdatne tiek piešķirta vietnes apmeklētājam, kas piekrīt iznirstošo ziņojumu saņemšanai. |
C | adform.net | 1 mēnesis | Pārbauda, vai apmeklētāja pārlūks atbalsta sīkdatnes. |
“Līdz ar straujo tehnoloģiju attīstību un brīvu pieeju globālajam tirgum ekonomiskās attīstības tempus diktē spēja radīt tehnoloģiskās inovācijas, un šis ir ceļš, kurš jāiet Latvijai. Mums jau šobrīd ir visi priekšnoteikumi, lai izmantotu šo ekonomiskā uzrāviena iespēju. Viedo risinājumu pilotteritorijas izveide ir pasaulē atzīta metode, ar kuras palīdzību attīstīt vietējo inovāciju potenciālu un radīt eksportspējīgas tehnoloģijas. Tādēļ man ir patiess prieks, ka pašmāju tehnoloģiju uzņēmumi kopā ar partneriem paši apvienojuši spēkus, lai šāda inovāciju izstrādes platforma būtu arī Latvijā. Nešaubos, ka šī pieeja sevi attaisnos un nesīs augļus,” norāda ekonomikas ministrs Ralfs Nemiro.
VEF apkaime vēsturiski bijusi tehnoloģiju inovāciju mājvieta un spēcīgs valsts ekonomikas vilcējspēks, un likumsakarīgi tieši šeit 100 gadus pēc savulaik lielākā Latvijas tehnoloģiju uzņēmuma dibināšanas koncentrējušies uzņēmumi, kas ir Latvijas 21. gadsimta tehnoloģiju līderi. Kopā tie nodarbina vairāk nekā 4000 IT speciālistu, saražojot 43% no visa Latvijas IT eksporta apjoma un valsts budžetā nodokļos iemaksājot vairāk nekā 85 miljonus eiro.
Viedā transporta pietura un ar viedajām tehnoloģijām aprīkotas gājēju pārejas, mobilitātes punkts ar velosipēdiem pārvietošanās iespējām uz attālākām Rīgas vietām, apstādījumi un parki ar piknika zonām, spēļu laukumi un publiskās darba stacijas darbam brīvā dabā, kā arī labiekārtota infrastruktūra kājāmgājējiem un riteņbraucējiem – šie ir tikai daži no risinājumiem, kurus kopīgiem spēkiem vēlas īstenot inovāciju kustības “VEFRESH” dalībnieki, tehnoloģiju uzņēmumi LMT un “Accenture”, nekustamo īpašumu attīstītājs “New Hanza Capital” un pilsēta pilsētā “Jaunā Teika”, kā arī VEF Kultūras pils.
Kā stāsta inovāciju kustības “VEFRESH” vadītājs, sociālantropologs Viesturs Celmiņš, viedpilsētas risinājumu prototipēšanas un ieviešanas gaitā VEF apkaimē kā prioritāte tiks noteikta cilvēkiem draudzīga un zaļa labiekārtojuma un infrastruktūras veidošana. LMT iedzīvinās savienoto auto un dronu risinājumus, kā arī citas 5G iespējas pilsētvides uzlabošanā. “Accenture” prototipēšanas studija “Liquid Studio” īstenos lietu interneta, mākslīgā intelekta un miksētās papildinātās realitātes projektus.
“Jaunā Teika” – jau šobrīd ir modernākais rajons dzīvošanai un strādāšanai Rīgā, ko par savu mājvietu izvēlējušās jau vairāk nekā 700 ģimenes un desmitiem uzņēmumu, nākotnē nodrošinās telpas vairāk nekā 6000 profesionāļiem. “New Hanza Capital” palīdzēs vēsturiskās VEF rūpnīcas ēkām atdzimt par ērtu un patīkamu darba vidi tehnoloģiju uzņēmumiem, labiekārtojot arī vēsturisko VEF kvartāla iekšējo parku. Savukārt VEF Kultūras pils meklēs inovatīvus formātus tradicionālām vērtībām un būs telpa kopdarei un tehnoloģiju nozares spilgtākajiem pasākumiem.
“Nenoliedzami Rīga ir moderna pilsēta – Baltijas reģiona ekonomiskais centrs, tomēr tas, vai tāda tā būs arī nākamajos desmit, divdesmit gados, ir ļoti atkarīgs no mūsu spējas radīt un piedāvāt biznesam un dzīvošanai labvēlīgu, ērtu vidi. Rīgas pilsētas attīstības stratēģijā ir virkne aktivitāšu, kas uz to ir virzītas, tomēr šo mērķi izdosies sasniegt tikai ar sabiedrības un uzņēmēju aktīvu iesaisti. Tādēļ augstu vērtējam inovāciju kustības “VEFRESH” iniciatīvu un ieceri vēsturisko VEF teritoriju un tās apkārtni modernizēt, labiekārtot un veidot par viedpilsētas risinājumu pilotteritoriju,” norāda Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Oļegs Burovs.
Kustība “VEFRESH”, kurai aicināti pievienoties arī citi uzņēmumi, VEF apkaimē apņēmusies atbalstīt uzņēmumus, kas attīsta inovatīvus un potenciāli eksportspējīgus risinājumus, kā arī pēc iespējas censties mazināt administratīvo slogu, kas saistīts ar šādu risinājumu testēšanas saskaņošanu. Tāpat, lai popularizētu inovācijas un veicinātu IT speciālistu skaita pieaugumu Latvijā, kā arī veidotu ciešāku saikni starp inovāciju radītājiem un izglītības iestādēm, “VEFRESH” dalībnieki iecerējuši sekmēt STEM un IT izglītības iespējas.
Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!