#PaliecMājās


Kā es tagad varu kļūt par LMT klientu?

Tas ir pavisam vienkārši – aizpildi pieteikumu elektroniski sadaļā Nāc pie LMT! LMT pakalpojumu līgumu un SIM karti piegādāsim ar kurjeru bez maksas, savukārt Pakalpojumu līgumu varēsi apstiprināt elektroniski Mans LMT, autentificējoties ar savu internetbanku, eParakstu vai Smart-ID.

Kā var pieteikt Skolēna piedāvājumu?
LMT klients autorizējas Mans LMT ar internetbanku, eParakstu vai Smart-ID un raksta pieteikumu sadaļā Saziņa ar LMT.

Pieteikumā jānorāda:
  • numurs, kuram vēlas pieslēgt piedāvājumu
  • skolēna vārds, uzvārds
  • skolēna personas kods
Kā varu pieteikties Ģimenes piedāvājumam?

Ģimenes piedāvājumam var pieteikties: 

  • LMT mājaslapā ŠEIT
  • nosūtot e-pastu info@lmt.lv 
  • Mans LMT, autentificējoties ar savu internetbanku, eParakstu vai Smart-ID
Kā varu pieteikties Jauniešu piedāvājumam?

Aicinām sazināties ar mums elektroniski Mans LMT vai e-pastā info@lmt.lv.

Kā var nomainīt balss pieslēguma numuram tarifu plānu vai veikt izmaiņas Internets telefonā pakalpojumā?

Izmaiņas var veikt Mans LMT

Sadaļa Pieslēgumi -> izvēlies numuru, kuram vēlies veikt izmaiņas -> izvēlies Tarifu plāns vai Papildu pakalpojums.

Kā iespējams pāriet no pēcapmaksas uz priekšapmaksu attālināti?

Attālināta pāreja no pēcapmaksas uz priekšapmaksu ir iespējama! 

Lūdzu, sazinies ar mums par šo vēlmi Mans LMT, izmantojot internetbankas, eParaksta vai Smart-ID autentifikāciju, vai arī uzraksti e-pastu no rēķina saņemšanas e-pasta adreses.

Kā iespējams pieteikt abonenta maiņu attālināti?

Šādas izmaiņas var veikt esošais numura īpašnieks/-ce internetvietnē Mans LMT, autorizējoties ar internetbanku, eParakstu vai Smart-ID.

Sadaļa Iesniegumi – izvēlies Abonenta maiņa.

Lūdzu, informē jauno numura īpašnieku, lai sazinās ar mums par SIM kartes piegādi un līguma apstiprināšanas veidu.

Ja Tev nav iespējas autorizēties Mans LMT, lūdzu, raksti mums no rēķina saņemšanas e-pasta adreses uz info@lmt.lv, pielikumā pievienojot parakstītu iesniegumu. Iesniegumā jābūt norādītiem esošā numura īpašnieka datiem – vārds, uzvārds, personas kods un klienta numurs.

Ja gadījumā nav iespējas to paveikt elektroniski, droši sazinies ar mums – meklēsim risinājumu!

Kā varu pārslēgt līgumu no neterminētā uz terminēto?
Aicinām sazināties par šo vēlmi Mans LMT, autorizējoties ar internetbanku, eParakstu vai Smart-ID, vai arī rakstīt no rēķina saņemšanas e-pasta adreses uz info@lmt.lv, pielikumā pievienojot klienta parakstītu iesniegumu.
Pēc pieteikuma saņemšanas mēs ar Tevi elektroniski sazināsimies!
Kā iespējams veikt SIM kartes maiņu, ja lietotājs ir karantīnā?

Ja nepieciešama SIM kartes maiņa, lūdzu, droši sazinies ar mums – jauno SIM karti nosūtīsim Tev pa pastu!

Mēs lūgsim Tevi norādīt šādu informāciju:
  • numurs, kuram jāveic SIM kartes maiņa
  • klienta vārds, uzvārds
  • kontakttālrunis
Kā varu noskaidrot savu PIN vai PUK kodu?
Izsmeļoša informācija par PIN un PUK kodiem pieejama ŠEIT.
Kādēļ nestrādā vai ir lēns internets, traucēta Viedtelevīzijas darbība? Kādēļ nevaru piezvanīt vai saņemt zvanu?

Paaugstinātas klientu aktivitātes dēļ atsevišķos gadījumos var būtiski pastiprināties noslodze LMT tīklā, jo ļoti daudzi uzņēmumi šobrīd aktīvi organizē darbu attālināti. Mēs esam piesaistījuši papildu resursus tīkla darbības nepārtrauktības nodrošināšanai šajā ārkārtas situācijā un aicinām visus klientus izmantot mobilos sakarus sociāli atbildīgi. Pateicamies ikvienam par sapratni!

Vai varu attālināti pāriet pie LMT no cita operatora, atrodoties ārzemēs?

Nē, numura saglabāšana iespējama, tikai atrodoties Latvijā.

Vai varu pieteikt personas datu maiņu attālināti (piem., uzvārda maiņu)?

Lūdzu, sazinies ar mums par šo vēlmi Mans LMT, izmantojot internetbankas, eParaksta vai Smart-ID autentifikāciju, vai arī uzraksti e-pastu no rēķina saņemšanas e-pasta adreses.

Kā var iegādāties LMT Kartes sākuma komplektu?

Tu vari iegādāties LMT Kartes sākuma komplektu LMT e-veikalā ŠEIT. Komplektu piegādāsim ar kurjeru bez maksas, savukārt, samaksu var veikt, noformējot pirkumu vai maksājot kurjeram pasūtījuma saņemšanas brīdī, norēķinoties ar bankas karti.

Esam uzsākuši attālinātu uzņēmuma darbību. Vai LMT var sniegt konsultācijas par tehniskajiem risinājumiem?

Mūsu speciālisti var konsultēt par IT jautājumiem un tehniskajiem risinājumiem darbam attālināti. 

Lūdzu, sazinies ar mums pa tālruni 67773700, raksti e-pastu uz bizness@lmt.lv vai savam klientu konsultantam. 

* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!