#PaliecMājās


Es nesaņēmu savu rēķinu pa pastu – kā rīkoties?
Lūdzu, sazinies ar mums elektroniski Mans LMT, izmantojot internetbankas, eParaksta vai Smart-ID autentifikāciju, vai arī uzraksti e-pastu no rēķina saņemšanas e-pasta adreses.
Vīrusa dēļ uz laiku esmu zaudējis/-usi darbu. Vai iespējams pagarināt rēķina samaksas termiņu vai atlikt uz laiku nomaksas maksājumu?

Domājot par īslaicīgās finanšu grūtībās nokļuvušajiem klientiem, LMT maksimāli elastīgi risinās rēķinu samaksas jautājumus, individuāli izvērtējot katru situāciju pēc būtības un piedāvājot atbilstošākos risinājumu. 

Lūdzu, sazinies ar mums elektroniski Mans LMT, izmantojot internetbankas, eParaksta vai Smart-ID autentifikāciju, vai arī uzraksti e-pastu no rēķina saņemšanas e-pasta adreses.

Vīrusa dēļ nākas uz laiku apturēt uzņēmuma darbību – vai ir iespējams uz laiku slēgt Internets biznesam pieslēgumu?

Domājot par īslaicīgās grūtībās nokļuvušajiem klientiem, LMT maksimāli elastīgi risinās pakalpojumu lietošanas jautājumus, individuāli izvērtējot katru situāciju pēc būtības un piedāvājot atbilstošāko risinājumu. 

Lūdzu, sazinies ar mums pa tālruni 67773700, raksti e-pastu uz bizness@lmt.lv vai savam klientu konsultantam.  

Kur varu samaksāt LMT rēķinu skaidrā naudā, ja nav iespējas apmeklēt klientu centru?
Ja vēlies norēķināties ar skaidru naudu, pieejamas šādas alternatīvas:
  • t/c Maxima kasēs;
  • Latvijas pasta nodaļās.
Lūdzu, atceries! Lai veiktu samaksu, būs jāuzrāda rēķins.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!