• Autorizēties
  • Meklēt
     

    Viss nepieciešamais darījumu reģistrēšanai – kase, maksājumu karšu terminālis, svītrkodu lasītājs un čeku printeris – kompaktā un mobilā iekārtā. Iekļauta arī automātiska kases žurnāla aizpildīšana, ērta preču sortimenta un atlaižu pārvaldība, kā arī pārdošanas analītika.

    KĀ SĀKT LIETOT

    Iekārta

    Lai izmantotu pakalpojumu, jāiegādājas iekārta – kases aparāts. Iekārtu piedāvājam iegādāties uzreiz, samaksājot visu summu, vai nomaksā. Pieejama arī iekārtas noma, ko nodrošinām LMT pakalpojuma Atvērtais ietvaros ar 6 mēnešu minimālo lietošanas termiņu.

    Līgums

    Lai sāktu izmantot pakalpojuma iespējas, noslēgsim līgumu par kases aparāta apkalpošanu un pakalpojumiem. Ar līguma noteikumiem var iepazīties ŠEIT.  

    Konfigurācija

    Pēc līguma noslēgšanas izveidosim uzņēmuma kontu risinājuma pārvaldības portālā un nosūtīsim sākotnējās piekļuves datus. 

    Vispirms būs portālā jāievada uzņēmuma dati – kases čeka galvene un kājene, preces, atlaides, kasieri u.c. Portālā ir pieejamas instrukcijas, kas palīdzēs šī uzdevuma veikšanā.

    Piedāvājam arī lietošanas uzsākšanas konsultāciju klātienē (maksas pakalpojums). Konsultācijas laikā LMT speciālists demonstrēs un izskaidros pārvaldības portāla iespējas, kā arī ieteiks, kā tās visoptimālāk pielāgot uzņēmuma vajadzībām.

    Reģistrēšana VID EDS

    Datakom apkalpojošais dienests veiks kases aparātu reģistrēšanu Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS) un sazināsies ar EDS kontaktpersonu, lai apstiprinātu kases aparāta lietošanu un veiktu tā aktivizēšanu. 

    Maksājumu karšu darījumu apstrāde

    Lai iekārtā izmantotu integrēto maksājumu karšu apstrādes moduli, jānoslēdz vienošanās ar partnerbanku. Vienošanās noslēgšanas nolūkā jāsagatavo un pārvaldības portālā partnerbankai jāiesniedz nepieciešamā informācija un dokumenti.

    1. Uzņēmuma reģistrācijas apliecība (izsniegta pēdējo 3 mēn. laikā)

    2. Uzņēmuma adreses apliecinājums (uzņēmumam adresēts rēķins vai pavadzīme uz norādīto adresi, ne vecāks par 3 mēn.)

    3. Valdes locekļu pases vai personas apliecības (eID kartes) kopija un adreses apliecinājums (personai adresēts rēķins vai pavadzīme uz norādīto adresi, ne vecāks par 3 mēn.)

    4. Patiesā labuma guvēju pases vai personas apliecības (eID kartes) kopija un adreses apliecinājums (personai adresēts rēķins vai pavadzīme uz norādīto adresi, ne vecāks par 3 mēn.)

    5. Ja ir vēl kāda cita paraksttiesīgā persona uzņēmumā, šīs personas pases vai personas apliecības (eID kartes) kopija

    6. Bankas konts, kurā saņemt ieņēmumus no maksājumu karšu darījumiem, un tā apliecinājums (jebkāds samaksāts rēķins/maksājuma uzdevums no konkrētā bankas konta, ne vecāks par 3 mēn.)

    7. E-pasts partnerbankas rēķinu saņemšanai par maksājumu karšu darījumu apstrādi

    8. Aizpildīta un parakstīta bankas pieteikuma anketa

    Pieteikuma un dokumentu izskatīšanas vidējais laiks ir 1–2 nedēļas. Pēc pieteikuma apstiprināšanas partnerbanka izsniegs Merchant ID un katram kases aparātam – Terminal ID, ko turpmāk izmantos maksājumu karšu darījumu uzskaitei. Datakom apkalpojošais dienests trīs darbdienu laikā attālināti veiks kases aparāta maksājumu karšu darījumu apstrādes moduļa aktivizēšanu.   

    Atbalsts

    LMT biznesa risinājumu atbalsta tālrunis 8070 8070, e-pasts atbalsts@lmt.lv (darbdienās plkst. 8.00–21.00, brīvdienās un svētku dienās plkst. 10.00–20.00).

    Jautājumos par kases aparātu apkalpošanu un partnerbankas pakalpojumiem Datakom apkalpojošā dienesta tālrunis 6744 2800, e-pasts support@datakom.lv (darbdienās plkst. 9.00–18.00).

    IZMAKSAS
    • Ar kases aparāta cenām un iegādes veidiem var iepazīties ŠEIT.
    • Datu pieslēgums maksājumu karšu darījumu apstrādei iekārtā – 1.75 €/mēn. par 100 MB, par katru nākamo MB – 0.05 €. 
    • Kases aparāta apkalpošana – 19.00 €/mēn. par iekārtu.
      Pakalpojumu nodrošina SIA Datakom, reģ. Nr. 40103142605. Maksa tiks iekļauta LMT rēķinā. Ar mēneša maksā iekļautajiem pakalpojumiem un pilnu apkalpošanas pakalpojumu cenrādi var iepazīties līguma noteikumos.
    • Lietošanas uzsākšanas konsultācija klātienē (līdz 1.5h) – 120 €.
    • Maksājumu karšu darījumu apstrāde – 0.95% un 0.0082 € (Visa) / 0.0165 € (Mastercard).
      Šo pakalpojumu nodrošina Planet Merchant Services Limited, reģ. Nr. 08791017.
    • Informācija par mobilā kases aparāta apdrošināšanu pieejama ŠEIT.

    SVARĪGI ZINĀT
    • Pakalpojums paredzēts lietošanai Latvijā.
    • Pakalpojums (izņemot maksājumu karšu apstrādi) tiek aktivizēts 3 darbdienu laikā pēc līguma noslēgšanas. Maksājumu karšu apstrādes iespēja tiek aktivizēta 3 darbdienu laikā pēc partnerbankas apstiprinājuma saņemšanas.
    • Kases aparāta čeku papīrs (termo kases lente, 1-57x40/12) jāiegādājas atsevišķi. Tas ir pieejams biroja preču veikalos.
    • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. Attiecībā uz datu apstrādi, ko šī pakalpojuma ietvaros kā pārzinis veic pats klients (juridiskā persona, kas lieto šo pakalpojumu), lūgums iepazīties ar konkrētā pārziņa sniegto datu apstrādes pārskatu. Šis pārzinis patstāvīgi atbild par savā pārziņā veikto datu apstrādi un ar to saistīto personu tiesību īstenošanu. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.
    • Lai nodrošinātu iespējami labāku klientu pieredzi un pilnīgākas LMT pakalpojumu izmantošanas iespējas, pakalpojumu lietošanas laikā LMT var ar  Tevi sazināties (telefoniski, nosūtot īsziņu, e-pastu vai ziņu interneta pārlūkā) par pakalpojuma administrēšanas un lietošanas jautājumiem.
    Visas maksas norādītas € bez PVN.
    * Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
    Aizvērt

    Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!