Palīdzība

      Viss nepieciešamais darījumu reģistrēšanai – kase, maksājumu karšu terminālis, svītrkodu lasītājs un čeku printeris – kompaktā un mobilā iekārtā. Iekļauta arī automātiska kases žurnāla aizpildīšana, ērta preču sortimenta un atlaižu pārvaldība, kā arī pārdošanas analītika.


      KĀ SĀKT LIETOT

      Iekārta

      Lai izmantotu pakalpojumu, jāiegādājas iekārta – kases aparāts. Iekārtu piedāvājam iegādāties uzreiz, samaksājot visu summu, vai nomaksā. Pieejama arī iekārtas noma, ko nodrošinām LMT pakalpojuma Atvērtais ietvaros ar 6 mēnešu minimālo lietošanas termiņu.

      Līgums

      Lai sāktu izmantot pakalpojuma iespējas, noslēgsim līgumu par kases aparāta apkalpošanu un pakalpojumiem. Ar līguma noteikumiem var iepazīties ŠEIT.

      Konfigurācija

      Pēc līguma noslēgšanas izveidosim uzņēmuma kontu risinājuma pārvaldības portālā un nosūtīsim sākotnējās piekļuves datus.


      Vispirms būs portālā jāievada uzņēmuma dati – kases čeka galvene un kājene, preces, atlaides, kasieri u.c. Portālā ir pieejamas instrukcijas, kas palīdzēs šī uzdevuma veikšanā.


      Piedāvājam arī lietošanas uzsākšanas konsultāciju klātienē (maksas pakalpojums). Konsultācijas laikā LMT speciālists demonstrēs un izskaidros pārvaldības portāla iespējas, kā arī ieteiks, kā tās visoptimālāk pielāgot uzņēmuma vajadzībām.

      Reģistrēšana VID EDS

      Pēc iekārtas inicializēšanas Datakom apkalpojošais dienests 3 darbdienu laikā veiks kases aparātu reģistrēšanu Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS) un nosūtīs informāciju līgumā norādītajai EDS kontaktpersonai, kā apstiprināt kases aparāta lietošanas uzsākšanu.

      Maksājumu karšu darījumu apstrāde

      Lai iekārtā izmantotu integrēto maksājumu karšu apstrādes moduli, jānoslēdz vienošanās ar partnerbanku. Vienošanās noslēgšanas nolūkā jāsagatavo un partnerbankai jāiesniedz šāda informācija un dokumenti.


      1. Valdes locekļu pases vai personas apliecības (eID kartes) kopijas.


      2. Patiesā labuma guvēju pases vai personas apliecības (eID kartes) kopijas.


      3. Ja ir vēl kāda cita paraksttiesīgā persona uzņēmumā, šīs personas pases vai personas apliecības (eID kartes) kopija.


      4. Bankas konts, kurā saņemt ieņēmumus no maksājumu karšu darījumiem, kā arī šī bankas konta apliecinājums.


      5. Parakstīta bankas pieteikuma anketa.


      Pieteikuma un dokumentu izskatīšanas vidējais laiks ir 1–2 nedēļas. Pēc pieteikuma apstiprināšanas partnerbanka izsniegs Merchant ID un katram kases aparātam – Terminal ID, ko turpmāk izmantos maksājumu karšu darījumu uzskaitei. Datakom apkalpojošais dienests trīs darbdienu laikā attālināti veiks kases aparāta maksājumu karšu darījumu apstrādes moduļa aktivizēšanu.

      Atbalsts

      LMT biznesa risinājumu atbalsta tālrunis 8070 8070, e-pasts atbalsts@lmt.lv (darbdienās plkst. 8.00–21.00, brīvdienās un svētku dienās plkst. 10.00–20.00).


      Jautājumos par kases aparātu apkalpošanu un partnerbankas pakalpojumiem Datakom apkalpojošā dienesta tālrunis 6744 2800, e-pasts support@datakom.lv (darbdienās plkst. 9.00–18.00).

      IZMAKSAS

      Mobilā kases aparāta veids
      Tiki-Taka PAY Light
      Tiki-Taka PAY
      Tiki-Taka PAY ar fiskālo bloku
      Mobilais kases aparāts, iegādājoties nomaksā
      no 13.87 €/mēn.
      no 27.51 €/mēn. 
      no 31.67 €/mēn.
      Mobilais kases aparāts, pērkot uzreiz
      499.18 €
      990.09 €
      1140.09 €
      Mobilais kases aparāts ar Atvērto līgumu
      51.45 €/mēn.
      58.47 €/mēn.
      Mobilā kases aparāta lietots modelis, iegādājoties nomaksā
      no 27.64 €/mēn.
      no 36.58 €/mēn.
      Mobilā kases aparāta lietots modelis, pērkot uzreiz
      no 663.36 €
      877.80 €
      • Datu pieslēgums maksājumu karšu darījumu apstrādei iekārtā – 1.75 €/mēn. par 100 MB, par katru nākamo MB – 0.05 €. 
      • Kases aparāta apkalpošana – 19.00 €/mēn. par iekārtu. Pakalpojumu nodrošina SIA Datakom, reģ. Nr. 40103142605. Maksa tiks iekļauta LMT rēķinā. Ar mēneša maksā iekļautajiem pakalpojumiem un pilnu apkalpošanas pakalpojumu cenrādi var iepazīties līguma noteikumos.
      • Lietošanas uzsākšanas konsultācija klātienē (līdz 1.5h) – 120 €.
      • Maksājumu karšu darījumu apstrāde (par darījumiem ar privātpersonām izsniegtām Latvijā emitētam debetkartēm) – 0.95% un 0.0082 € (Visa) / 0.0165 € (Mastercard).Šo pakalpojumu nodrošina Planet Merchant Services Limited, reģ. Nr. 08791017.
      • Informācija par mobilā kases aparāta apdrošināšanu pieejama ŠEIT.


      SVARĪGI ZINĀT

      • Pakalpojums paredzēts lietošanai Latvijā.
      • Pakalpojums (izņemot maksājumu karšu apstrādi) tiek aktivizēts 3 darbdienu laikā pēc līguma noslēgšanas. Maksājumu karšu apstrādes iespēja tiek aktivizēta 3 darbdienu laikā pēc partnerbankas apstiprinājuma saņemšanas.
      • Kases aparāta čeku papīrs (termo kases lente, 1-57x40/12) jāiegādājas atsevišķi. Tas ir pieejams biroja preču veikalos.
      • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. Attiecībā uz datu apstrādi, ko šī pakalpojuma ietvaros kā pārzinis veic pats klients (juridiskā persona, kas lieto šo pakalpojumu), lūgums iepazīties ar konkrētā pārziņa sniegto datu apstrādes pārskatu. Šis pārzinis patstāvīgi atbild par savā pārziņā veikto datu apstrādi un ar to saistīto personu tiesību īstenošanu. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.
      • Lai nodrošinātu iespējami labāku klientu pieredzi un pilnīgākas LMT pakalpojumu izmantošanas iespējas, pakalpojumu lietošanas laikā LMT var ar  tevi sazināties (telefoniski, nosūtot īsziņu, e-pastu vai ziņu interneta pārlūkā) par pakalpojuma administrēšanas un lietošanas jautājumiem.


      Visas maksas norādītas € bez PVN.