LMT – pirmā vieta nozarē starptautiskā zīmolu ilgtspējas indeksā

2020. gada 22. aprīlī

Eiropas plašākajā neatkarīgajā zīmolu ilgtspējas pētījumā Sustainable Brand Index LMT ieguvis 1. vietu Latvijā starp telekomunikāciju uzņēmumiem. Pētījumā tika analizēti 50 patērētāju produktu un pakalpojumu zīmoli Latvijā.

Pētījumā konstatēts, ka Latvijas patērētājiem rūp ilgtspēja, un tie sagaida zīmolu atbildīgu rīcību šajā jomā. 66% Latvijas iedzīvotāju mēdz ar citiem apspriest ilgtspējas jautājumus, savukārt pirkšanas lēmumos ilgtspējas apsvērumus ņem vērā 71 % patērētāju (Igaunijā – 65 %, Lietuvā – 71 %). Ilgtspējīgāko uzņēmumu zīmolu Top 3 Latvijā šogad veido Lāči, Rimi un LMT.

“Esmu gandarīts, ka Latvijas iedzīvotāji arvien atbildīgāk izvērtē zīmolu attieksmi pret vidi, sabiedrības veselību, godīgu nodarbinātību un citiem ilgtspējas aspektiem. Šie jautājumi ir arī LMT uzmanības fokusā, tostarp, ar saviem resursiem un idejām iesaistoties tādu sabiedrībai nozīmīgu izaicinājumu risināšanā kā Covid-19 pandēmijas ierobežošana un seku mazināšana,” atzīst Juris Binde, LMT prezidents.

Sustainable Brand Index ir Eiropas plašākais neatkarīgais zīmolu ilgtspējas pētījums, kas tiek īstenots ik gadu kopš 2011. gada. To veic Stokholmā bāzētā pētījumu aģentūra SB Insight, un tas mēra vairāk nekā 1400 Eiropas zīmolu ilgtspējas vērtējumu, aptaujājot 58 000 respondentu. Šogad pirmo reizi šāds pētījums patērētāju produktu un pakalpojumu (privātpersonu segmentā) segmentā īstenots arī Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Latvijā tika analizēti 50 dažādi zīmoli no 7 nozarēm, aptaujājot 1200 patērētājus no 2019. gada februāra līdz šī gada martam.

 




* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!