Palīdzība
      ĪSZIŅA PAR ZVANU

      Īsziņa par zvanu

      ĪSZIŅA PAR ZVANU

      Katrs zvans būs pamanīts!

      Īsziņa par nesaņemto zvanu – noderīgs pakalpojums gan tiem, kas zvana, gan zvanu saņēmējiem!


      Ja esi zvanītājs, Tu vari būt drošs, ka zvana saņēmējs par Tavu zvanu vienmēr uzzinās – pat tad, ja telefons ir izslēgts vai atrodas ārpus uztveršanas zonas!


      Ja esi zvana saņēmējs, tā ir Tava iespēja nepalaist garām nevienu zvanu – Tu saņemsi īsziņu par zvaniem, kad neesi bijis sasniedzams.


      • Lieto šo iespēju, kad vien nepieciešams!
      • Zvana adresāts saņems īsziņu ar numuru un zvana laiku
      • Superzemas izmaksas par īsziņas nosūtīšanu 

      KĀ PIESLĒGT

      Iespēja nosūtīt īsziņu par nesaņemto zvanu ir pieejama ikvienam LMT klientam – Tev nav ne jāpiesakās, ne arī jāmaksā pieslēguma vai abonēšanas maksa.


      Savukārt, ja vēlies atteikties no iespējas saņemt īsziņas par zvaniem, kas nav Tevi sasnieguši, sūti burtu N uz numuru 1688. Ja vēlies pakalpojumu pieslēgt atkārtoti, uz to pašu numuru nosūti īsziņu LJ (ja izvēlies paziņojuma atskaņošanu latviešu valodā) vai KJ (ja vēlies paziņojumu uzstādīt krievu valodā).


      LIETOŠANA

      Kas jāzina, ja esi zvanītājs? 

      • Ja zvanīsi brīdī, kad zvana saņēmēja telefons ir izslēgts vai atrodas ārpus uztveršanas zonas, Tu dzirdēsi balss paziņojumu, kas aicinās sagaidīt signālu, lai tiktu nosūtīta īsziņa par Tavu zvanu. 
      • Ja Tu nesagaidi signālu un pārtrauc savienojumu, zvana adresāts īsziņu par Tavu zvanu nesaņems un Tev netiks aprēķināta maksa par zvanu.


      Kas jāzina, ja esi zvana saņēmējs? 

      Laikā, kad Tavs telefons būs izslēgts vai atradīsies ārpus uztveršanas zonas, zvanītājs dzirdēs balss paziņojumu un aicinājumu sagaidīt signālu. Ja zvanītājs šo signālu sagaidīs, Tu saņemsi īsziņu par nesaņemto zvanu.       


      Kas būs redzams īsziņā? 

      Atkarībā no tā, cik daudz zvanītāju būs sagaidījuši signālu, zvana adresāts saņems vienu vai vairākas īsziņas. Par katru zvanu būs norādīta šāda informācija: datums, zvanītāja numurs un zvana laiks.


      Ja Tu būsi zvanījis un ļāvis nosūtīt īsziņu par zvanu vairākas reizes, zvana adresāts īsziņā redzēs vienu ierakstu ar norādi par Tavu numuru, zvanu skaitu un pēdējā zvana laiku. 


      Pievērs uzmanību!

      Jauna informācija par nesaņemtajiem zvaniem īsziņā tiek iekļauta ik pēc 15 minūtēm.


      SVARĪGI ZINĀT

      • Ja Tu izmanto Numura uzrādīšanas aizliegumu, lūdzu, atceries, ka zvana adresātam īsziņā par Tavu zvanu būs redzams tikai zvana datums un laiks, kā arī norāde, ka numurs netika sūtīts.

      • Zvana adresāts īsziņu par nesaņemto zvanu nesaņems, ja pieslēgums ir uz laiku slēgts vai telefons atrodas ārpus uztveršanas zonas ilgāk nekā 21 dienu.
      • Ja Tu zvani cilvēkam, kurš Tavu numuru ir iekļāvis Zvanu filtra Melnajā sarakstā, īsziņu par nesaņemto zvanu nosūtīt nebūs iespējams.

      • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma ĪSZIŅA PAR ZVANU ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp  noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.


      IZMAKSAS

      • Pakalpojuma pieslēgšanas un abonēšanas maksas nav!
      • Par īsziņu saņemšanu nav jāmaksā!
      • Maksa par īsziņas nosūtīšanu Latvijā:

        - tarifu plāna BRĪVĪBA lietotājiem – BEZ MAKSAS!

        - citu LMT tarifu plānu lietotājiem – 0.0427 €.

      • Atrodoties ārvalstīs, par īsziņu saņemšanu nekādas papildu izmaksas neradīsies, savukārt, ja esi zvanītājs un vēlies kādam nosūtīt īsziņu par zvanu, tiek aprēķināta maksa par balss paziņojuma noklausīšanos kā par zvanu no konkrētās valsts tīkla uz Latviju.

      Visas maksas norādītas € bez PVN.