Risinājums nodrošina funkcijas, kas atvieglo tavu biznesa ikdienu un var radīt papildu pievienoto vērtību – zvanu maršrutēšana, zvanu pārķeršanas grupas, iekšējie un ārējie numuri, IVR sistēma, sarunu ieraksti, zvanu centra noslodzes un neatbildēto zvanu analīze, kā arī vadībai pārskatāmas atskaites par visu sistēmu.
Iespējas
Iekšējo un ārējo numuru konfigurēšana
Īsie numuri saziņai uzņēmuma iekšienē
Vairākiem lietotājiem iespējams norādīt vienu un to pašu ārējo numuru
Zvanu maršrutēšana
Zvanu pārsūtīšana (Call transfer)
Zvanu pārķeršanas grupas (Pick up)
Paralēlā zvanīšana – zvans pienāk vairākiem numuriem vienlaicīgi
Ienākošo zvanu pāradresācija noteiktos datumos un laika intervālos (piem., ārpus darba laika)
Zvanu apstrāde
Zvanu veikšana no lietotnes (Softphone)
IVR – interaktīva balss saziņa
Zvanu rindas – ienākošo zvanu prioritizēšana vai automātiska paziņojuma atskaņošana
Sistēmas bojājuma gadījumā automātiska visu zvanu pāradresācija uz mobilajiem numuriem
Zvanu ieraksti un atskaites
Zvanu ierakstu glabāšana
Veikto un saņemto zvanu apjoms – darbinieku, datumu un statusa rakursā
Informācija par neatbildētajiem zvaniem, kuriem dienas laikā nav atzvanīts
Citas iespējas
Elektroniska faksu pārraide
Autoatbildētājs ar ziņojumiem e-pastā
Svarīgi zināt
IP telefonijas pakalpojuma nodrošināšanai nepieciešams interneta pieslēgums, kas atbilst vairākiem parametriem.
Minimālais datu kanāla apjoms IP telefonijas vajadzībām ir 100 Kb/s (vienam sarunu kanālam).
Pakešu zudumu apjoms ne vairāk kā 0,1 %.
Pakešu aiztures laiks (round trip time, ko mēra ar PING) ne augstāks kā 60 m/s.
Apkalpošana
Ikmēneša abonēšanas maksā ietilpst
IPPBX lietotāju apkalpošana telefoniski (second level support)
Attālināta bojājuma diagnostika un novēršana
Attālināta konfigurācijas maiņa
Izbraukumi – bojājumu novēršanai
IPPBX programmatūras atjauninājumi (tiek rezervēta klienta aktuālā IPPBX konfigurācija un bojājuma gadījumā sistēmu var operatīvi atjaunot no rezerves faila)
Apkalpošana un reakcijas laiks SLA (Service level agreament)
Darbdienās (pirmdiena līdz piektdiena no plkst. 8.30 līdz 18.00), reakcijas laiks – 4 darba stundas
Reakcijas laiks ārpus darba laika – 8 darba stundas
Izmaiņas IP telefona centrāles (IPPBX) konfigurācijā tiek veiktas darba laikā, reakcijas laiks – 3 darba stundas. Izmaiņu veikšana, kas prasīs ilgāku darba laiku, tiks iepriekš saskaņota ar uzņēmuma vadību.
Izmaksas
Vietējie zvani*
Virzieni | Elektronisko sakaru tīkli | €/min |
LMT slēgtā lietotāju grupa | Mobilie un fiksētie | 0.00 |
LMT | Mobilie | 0.03 |
LMT | Fiksētie | 0.025 |
Tet | Fiksētie | 0.025 |
Citi fiksēto tīklu operatori Latvijā | Fiksētie | 0.055 |
Tele2 un Bite Latvija | Mobilie | 0.04 |
Pārējie mobilo tīklu operatori Latvijā (izņemot Camel mobile) | Mobilie | 0.09 |
* Nav pieejami zvani uz paaugstinātas maksas tālruņu numuriem
Starptautiskie zvani
Grupa | Valstis grupā | Ārzemju elektronisko sakaru tīkli | €/min |
| 26 ES valstis (neskaitot Latviju) + Islande + Lielbritānija + Norvēģija + Šveice + Turcija | Fiksētie Mobilie | 0.035 0.10 |
| Albānija, Andora, Bosnija un Hercegovina, Džersijas karaliste, Farēru salas, Gērnsija, Gibraltārs, Lihtenšteina, Maķedonija, Melnkalne, Menas sala, Monako, Sanmarīno, Serbija | Fiksētie Mobilie | 0.22 0.22 |
| NVS valstis (izņemot Azerbaidžānu un Baltkrieviju, kuras ir 4. grupā) + Austrālija + Jaunzēlande | Fiksētie Mobilie | 0.10 0.16 |
| Azerbaidžāna un Baltkrievija | Fiksētie Mobilie | 0.20 0.25 |
| ASV, Bermudu salas, Indija, Izraēla, Ķīna, Kanāda, Meksika | Fiksētie Mobilie | 0.06 0.06 |
| Centrālamerikas un Dienvidamerikas valstis (izņemot Kubu, kura ir 8. grupā), kā arī Tuvo un Vidējo Austrumu valstis (izņemot Izraēlu, kura ir 5. grupā un Turciju, kura ir 1. grupā) | Fiksētie Mobilie | 0.25 0.25 |
| Āfrikas un Āzijas valstis (izņemot Indiju un Ķīnu, kuras ir 5. grupā, kā arī Ziemeļkoreju, kura ir 8. grupā) | Fiksētie Mobilie | 0.33 0.33 |
| Pārējas valstis un teritorijas | Fiksētie Mobilie | 0.70 0.70 |
| Igaunija Premium, Beļģija Premium, Čehija Premium, Francija Premium, Grenlande, Īrija Premium, Lielbritānija Premium, Slovēnija Premium | Fiksētie Mobilie | 0.45 0.45 |
Satelīti 1 | – | – | 1.80 |
Satelīti 2 | – | – | 2.70 |
Satelīti 3 | – | – | 4.30 |
Pakalpojumu maksas
SIP līnija | SIP līnija tiek nodrošināta ar šifrētu sakaru kanālu un sastāv no viena vai vairākiem vienlaicīgiem sarunu kanāliem. Piekļuves tīkls SIP līnijas nodrošināšanai ir internets. Signāls internetā tiek pārraidīts ar SIP (Session Initiation Protocol) protokolu. | |||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
IP PBX | Serviss, kura ietvaros klientam tiek uzstādītas un uzturētas LMT IP PBX iekārtas un to programmnodrošinājums***, kas nodrošina pieslēgumu līdz 25, 50 vai 100 darba vietām. | |||||||||||||||||||
|
Svarīgi zināt
Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. Attiecībā uz datu apstrādi, ko šī pakalpojuma ietvaros kā pārzinis veic pats LMT klients (juridiskā persona, kas lieto šo pakalpojumu), lūgums iepazīties ar konkrētā pārziņa sniegto datu apstrādes pārskatu. Šis pārzinis patstāvīgi atbild par savā pārziņā veikto datu apstrādi un ar to saistīto personu tiesību īstenošanu. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma “IP telefonija” ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.
Šeit pieejams aktuālais IP telefonijas iekārtu katalogs.
Lai nodrošinātu iespējami labāku klientu pieredzi un pilnīgākas LMT pakalpojumu izmantošanas iespējas, pakalpojumu lietošanas laikā LMT var ar tevi sazināties (telefoniski, nosūtot īsziņu, e-pastu vai ziņu interneta pārlūkā) par pakalpojuma administrēšanas un lietošanas jautājumiem.
** Pakalpojuma servisa veida ierīkošana un sākotnējā konfigurācija vienā adresē neatkarīgi no ierīkoto sarunu kanālu skaita.
*** Uzturēšanā ietilpst: IP PBX lietotāju apkalpošana telefoniski, attālināta bojājumu diagnostika un novēršana, izbraukumi bojājumu novēršanas darbu veikšanai, attālināta konfigurācijas maiņa pēc klienta pieprasījuma, IP PBX programmatūras regulāra atjaunināšana ar aktuālo versiju.
**** Atšķirīgas iekārtu konfigurācijas gadījumā par ierīkošanas un abonēšanas maksām ir jāvienojas individuāli.
Visas maksas norādītas € bez PVN.