• Autorizēties
  • Meklēt
     

    IP TELEFONIJA

    Risinājums nodrošina funkcijas, kas atvieglo Tavu biznesa ikdienu un var radīt papildu pievienoto vērtību – zvanu maršrutēšana, zvanu pārķeršanas grupas, iekšējie un ārējie numuri, IVR sistēma, sarunu ieraksti, zvanu centra noslodzes un neatbildēto zvanu analīze, kā arī vadībai pārskatāmas atskaites par visu sistēmu.

    IESPĒJAS

    Iekšējo un ārējo numuru konfigurēšana
    • Īsie numuri saziņai uzņēmuma iekšienē
    • Vairākiem lietotājiem iespējams norādīt vienu un to pašu ārējo numuru

    Zvanu maršrutēšana
    • Zvanu pārsūtīšana (Call transfer)
    • Zvanu pārķeršanas grupas (Pick up)
    • Paralēlā zvanīšana – zvans pienāk vairākiem numuriem vienlaicīgi
    • Ienākošo zvanu pāradresācija noteiktos datumos un laika intervālos (piem., ārpus darba laika)

    Zvanu apstrāde
    • Zvanu veikšana no lietotnes (Softphone)
    • IVR – interaktīva balss saziņa
    • Zvanu rindas – ienākošo zvanu prioritizēšana vai automātiska paziņojuma atskaņošana
    • Sistēmas bojājuma gadījumā automātiska visu zvanu pāradresācija uz mobilajiem numuriem

    Zvanu ieraksti un atskaites
    • Zvanu ierakstu glabāšana
    • Veikto un saņemto zvanu apjoms – darbinieku, datumu un statusa rakursā
    • Informācija par neatbildētajiem zvaniem, kuriem dienas laikā nav atzvanīts

    Citas iespējas
    • Elektroniska faksu pārraide
    • Autoatbildētājs ar ziņojumiem e-pastā

    SVARĪGI ZINĀT

    IP telefonijas pakalpojuma nodrošināšanai nepieciešams interneta pieslēgums, kas atbilst vairākiem parametriem.
    • Minimālais datu kanāla apjoms IP telefonijas vajadzībām ir 100 Kb/s (vienam sarunu kanālam).
    • Pakešu zudumu apjoms ne vairāk kā 0,1 %.
    • Pakešu aiztures laiks (round trip time, ko mēra ar PING) ne augstāks kā 60 m/s.

    APKALPOŠANA

    Ikmēneša abonēšanas maksā iekļauts:   
    - IPPBX lietotāju apkalpošana telefoniski (second level support)
    - attālināta bojājuma diagnostika un novēršana
    - attālināta konfigurācijas maiņa
    - izbraukumi – bojājumu novēršanai
    - IPPBX programmatūras atjauninājumi (tiek rezervēta klienta aktuālā IPPBX konfigurācija un bojājuma gadījumā sistēmu var operatīvi atjaunot no rezerves faila)

    Apkalpošana un reakcijas laiks SLA (Service level agreament):
    - darbdienās (pirmdiena līdz piektdiena no plkst. 8.30 līdz 18.00), reakcijas laiks – 4 darba stundas
    - ārpus darba laika reakcijas laiks – 8 darba stundas

    Izmaiņas IP telefona centrāles (IPPBX) konfigurācijā tiek veiktas darba laikā, reakcijas laiks – 3 darba stundas. Izmaiņu veikšana, kas prasīs ilgāku darba laiku, tiks iepriekš saskaņota ar uzņēmuma vadību.

    IZMAKSAS

    Vietējie zvani*
    Virzieni Elektronisko sakaru tīkli €/min
    LMT slēgtā lietotāju grupa Mobilie un fiksētie 0.00
    LMT un Amigo Mobilie 0.03
    LMT Fiksētie 0.025
    Lattelecom    Fiksētie 0.025
    Citi fiksēto tīklu operatori Latvijā Fiksētie 0.055
    Tele2 un Bite Latvija Mobilie 0.04
    Pārējie mobilo tīklu operatori Latvijā (izņemot Camel mobile) Mobilie 0.09
    * Nav pieejami zvani uz paaugstinātas maksas tālruņu numuriem

    Starptautiskie zvani
    Grupa Valstis grupā Ārzemju elektronisko sakaru tīkli €/min
    1.grupa 27 ES valstis (neskaitot Latviju) + Islande + Norvēģija + Šveice + Turcija Fiksētie
    Mobilie
    0.035
    0.10
    2.grupa Albānija, Andora, Bosnija un Hercegovina, Džersijas karaliste, Farēru salas, Gērnsija, Gibraltārs, Lihtenšteina, Maķedonija, Melnkalne, Menas sala, Monako, Sanmarīno, Serbija Fiksētie
    Mobilie
    0.22
    0.22
    3.grupa NVS valstis (izņemot Azerbaidžānu un Baltkrieviju, kuras ir 4. grupā) + Austrālija + Jaunzēlande Fiksētie
    Mobilie
    0.10
    0.16
    4.grupa Azerbaidžāna un Baltkrievija Fiksētie
    Mobilie
    0.20
    0.25
    5.grupa ASV, Bermudu salas, Indija, Izraēla, Ķīna, Kanāda, Meksika Fiksētie
    Mobilie
    0.06
    0.06
    6.grupa Centrālamerikas un Dienvidamerikas valstis (izņemot Kubu, kura ir 8. grupā), kā arī Tuvo un Vidējo Austrumu valstis (izņemot Izraēlu, kura ir 5. grupā un Turciju, kura ir 1. grupā) Fiksētie
    Mobilie
    0.25
    0.25
    7.grupa Āfrikas un Āzijas valstis (izņemot Indiju un Ķīnu, kuras ir 5. grupā, kā arī Ziemeļkoreju, kura ir 8. grupā) Fiksētie
    Mobilie
    0.33
    0.33
    8.grupa Pārējas valstis un teritorijas Fiksētie
    Mobilie
    0.70
    0.70
    9.grupa Igaunija Premium, Beļģija Premium, Čehija Premium, Francija Premium, Grenlande, Īrija Premium, Lielbritānija Premium, Slovēnija Premium Fiksētie
    Mobilie
    0.45
    0.45
    Satelīti 1 1.80
    Satelīti 2 2.70
    Satelīti 3 4.30
    Pakalpojumu maksas

    SIP līnija
    SIP līnija tiek nodrošināta ar šifrētu sakaru kanālu un sastāv no viena vai vairākiem vienlaicīgiem sarunu kanāliem. Piekļuves tīkls SIP līnijas nodrošināšanai ir internets. Signāls internetā tiek pārraidīts ar SIP (Session Initiation Protocol) protokolu.
    Ierīkošana**
    57.00 €
    Abonēšana (vienam sakaru kanālam) 4.99 €/mēn.
       
    IP PBX
    Serviss, kura ietvaros klientam tiek uzstādītas un uzturētas LMT IP PBX iekārtas un to programmnodrošinājums***, kas nodrošina pieslēgumu līdz 25, 50 vai 100 darba vietām.
    Ierīkošana****
    Maksa
    IPPBX25 200.00 €
    IPPBX50 370.00 €
    IPPBX100 625.00 €
     
    Abonēšana****
    €/mēn.
    IPPBX25 107.00 €
    IPPBX50 150.00 €
    IPPBX100 235.00 €

    SVARĪGI ZINĀT

    • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. Attiecībā uz datu apstrādi, ko šī pakalpojuma ietvaros kā pārzinis veic pats LMT klients (juridiskā persona, kas lieto šo pakalpojumu), lūgums iepazīties ar konkrētā pārziņa sniegto datu apstrādes pārskatu. Šis pārzinis patstāvīgi atbild par savā pārziņā veikto datu apstrādi un ar to saistīto personu tiesību īstenošanu. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma IP TELEFONIJA ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp  noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.
    • Lai nodrošinātu iespējami labāku klientu pieredzi un pilnīgākas LMT pakalpojumu izmantošanas iespējas, pakalpojumu lietošanas laikā LMT var ar  Tevi sazināties (telefoniski, nosūtot īsziņu, e-pastu vai ziņu interneta pārlūkā) par pakalpojuma administrēšanas un lietošanas jautājumiem.

    ** Pakalpojuma servisa veida ierīkošana un sākotnējā konfigurācija vienā adresē neatkarīgi no ierīkoto sarunu kanālu skaita.

    *** Uzturēšanā ietilpst: IP PBX lietotāju apkalpošana telefoniski, attālināta bojājumu diagnostika un novēršana, izbraukumi bojājumu novēršanas darbu veikšanai, attālināta konfigurācijas maiņa pēc klienta pieprasījuma, IP PBX programmatūras regulāra atjaunināšana ar aktuālo versiju.
    **** Atšķirīgas iekārtu konfigurācijas gadījumā par ierīkošanas un abonēšanas maksām ir jāvienojas individuāli.
    Visas maksas norādītas € bez PVN.
    * Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
    Aizvērt

    Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!