Palīdzība
      IP telefonija

      IP telefonija

      Inteliģentas zvanu pasaules atslēga

      IP telefonija

      Risinājums nodrošina funkcijas, kas atvieglo tavu biznesa ikdienu un var radīt papildu pievienoto vērtību – zvanu maršrutēšana, zvanu pārķeršanas grupas, iekšējie un ārējie numuri, IVR sistēma, sarunu ieraksti, zvanu centra noslodzes un neatbildēto zvanu analīze, kā arī vadībai pārskatāmas atskaites par visu sistēmu.


      Iespējas

      Iekšējo un ārējo numuru konfigurēšana

      • Īsie numuri saziņai uzņēmuma iekšienē

      • Vairākiem lietotājiem iespējams norādīt vienu un to pašu ārējo numuru

      Zvanu maršrutēšana

      • Zvanu pārsūtīšana (Call transfer)

      • Zvanu pārķeršanas grupas (Pick up)

      • Paralēlā zvanīšana – zvans pienāk vairākiem numuriem vienlaicīgi

      • Ienākošo zvanu pāradresācija noteiktos datumos un laika intervālos (piem., ārpus darba laika)

      Zvanu apstrāde

      • Zvanu veikšana no lietotnes (Softphone)

      • IVR – interaktīva balss saziņa

      • Zvanu rindas – ienākošo zvanu prioritizēšana vai automātiska paziņojuma atskaņošana

      • Sistēmas bojājuma gadījumā automātiska visu zvanu pāradresācija uz mobilajiem numuriem

      Zvanu ieraksti un atskaites

      • Zvanu ierakstu glabāšana

      • Veikto un saņemto zvanu apjoms – darbinieku, datumu un statusa rakursā

      • Informācija par neatbildētajiem zvaniem, kuriem dienas laikā nav atzvanīts

      Citas iespējas

      • Elektroniska faksu pārraide

      • Autoatbildētājs ar ziņojumiem e-pastā


      Svarīgi zināt

      IP telefonijas pakalpojuma nodrošināšanai nepieciešams interneta pieslēgums, kas atbilst vairākiem parametriem.

      • Minimālais datu kanāla apjoms IP telefonijas vajadzībām ir 100 Kb/s (vienam sarunu kanālam).

      • Pakešu zudumu apjoms ne vairāk kā 0,1 %.

      • Pakešu aiztures laiks (round trip time, ko mēra ar PING) ne augstāks kā 60 m/s.


      Apkalpošana

      Ikmēneša abonēšanas maksā ietilpst

      • IPPBX lietotāju apkalpošana telefoniski (second level support)

      • Attālināta bojājuma diagnostika un novēršana

      • Attālināta konfigurācijas maiņa

      • Izbraukumi – bojājumu novēršanai

      • IPPBX programmatūras atjauninājumi (tiek rezervēta klienta aktuālā IPPBX konfigurācija un bojājuma gadījumā sistēmu var operatīvi atjaunot no rezerves faila)

      Apkalpošana un reakcijas laiks SLA (Service level agreament)

      • Darbdienās (pirmdiena līdz piektdiena no plkst. 8.30 līdz 18.00), reakcijas laiks – 4 darba stundas

      • Reakcijas laiks ārpus darba laika – 8 darba stundas

      Izmaiņas IP telefona centrāles (IPPBX) konfigurācijā tiek veiktas darba laikā, reakcijas laiks – 3 darba stundas. Izmaiņu veikšana, kas prasīs ilgāku darba laiku, tiks iepriekš saskaņota ar uzņēmuma vadību.


      Izmaksas

      Vietējie zvani*

      Virzieni

      Elektronisko sakaru tīkli

      €/min

      LMT slēgtā lietotāju grupa

      Mobilie un fiksētie

      0.00

      LMT

      Mobilie

      0.03

      LMT

      Fiksētie

      0.025

      Tet

      Fiksētie

      0.025

      Citi fiksēto tīklu operatori Latvijā

      Fiksētie

      0.055

      Tele2 un Bite Latvija

      Mobilie

      0.04

      Pārējie mobilo tīklu operatori Latvijā (izņemot Camel mobile)

      Mobilie

      0.09

      * Nav pieejami zvani uz paaugstinātas maksas tālruņu numuriem


      Starptautiskie zvani

      Grupa

      Valstis grupā

      Ārzemju elektronisko sakaru tīkli

      €/min

      1. grupa

      26 ES valstis (neskaitot Latviju) + Islande + Lielbritānija + Norvēģija + Šveice + Turcija

      Fiksētie

      Mobilie

      0.035

      0.10

      1. grupa

      Albānija, Andora, Bosnija un Hercegovina, Džersijas karaliste, Farēru salas, Gērnsija, Gibraltārs, Lihtenšteina, Maķedonija, Melnkalne, Menas sala, Monako, Sanmarīno, Serbija

      Fiksētie

      Mobilie

      0.22

      0.22

      1. grupa

      NVS valstis (izņemot Azerbaidžānu un Baltkrieviju, kuras ir 4. grupā) + Austrālija + Jaunzēlande

      Fiksētie

      Mobilie

      0.10

      0.16

      1. grupa

      Azerbaidžāna un Baltkrievija

      Fiksētie

      Mobilie

      0.20

      0.25

      1. grupa

      ASV, Bermudu salas, Indija, Izraēla, Ķīna, Kanāda, Meksika

      Fiksētie

      Mobilie

      0.06

      0.06

      1. grupa

      Centrālamerikas un Dienvidamerikas valstis (izņemot Kubu, kura ir 8. grupā), kā arī Tuvo un Vidējo Austrumu valstis (izņemot Izraēlu, kura ir 5. grupā un Turciju, kura ir 1. grupā)

      Fiksētie

      Mobilie

      0.25

      0.25

      1. grupa

      Āfrikas un Āzijas valstis (izņemot Indiju un Ķīnu, kuras ir 5. grupā, kā arī Ziemeļkoreju, kura ir 8. grupā)

      Fiksētie

      Mobilie

      0.33

      0.33

      1. grupa

      Pārējas valstis un teritorijas

      Fiksētie

      Mobilie

      0.70

      0.70

      1. grupa

      Igaunija Premium, Beļģija Premium, Čehija Premium, Francija Premium, Grenlande, Īrija Premium, Lielbritānija Premium, Slovēnija Premium

      Fiksētie

      Mobilie

      0.45

      0.45

      Satelīti 1

      1.80

      Satelīti 2

      2.70

      Satelīti 3

      4.30


      Pakalpojumu maksas


      SIP līnija

      SIP līnija tiek nodrošināta ar šifrētu sakaru kanālu un sastāv no viena vai vairākiem vienlaicīgiem sarunu kanāliem. Piekļuves tīkls SIP līnijas nodrošināšanai ir internets. Signāls internetā tiek pārraidīts ar SIP (Session Initiation Protocol) protokolu.

      Ierīkošana**

      57.00 €

      Abonēšana (vienam sakaru kanālam)

      4.99 €/mēn.

      IP PBX

      Serviss, kura ietvaros klientam tiek uzstādītas un uzturētas LMT IP PBX iekārtas un to programmnodrošinājums***, kas nodrošina pieslēgumu līdz 25, 50 vai 100 darba vietām.

      Ierīkošana****

      Maksa

      IPPBX25

      200.00 €

      IPPBX50

      370.00 €

      IPPBX100

      625.00 €


      Abonēšana****

      €/mēn.

      IPPBX25

      107.00 €

      IPPBX50

      150.00 €

      IPPBX100

      235.00 €


      Svarīgi zināt

      • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. Attiecībā uz datu apstrādi, ko šī pakalpojuma ietvaros kā pārzinis veic pats LMT klients (juridiskā persona, kas lieto šo pakalpojumu), lūgums iepazīties ar konkrētā pārziņa sniegto datu apstrādes pārskatu. Šis pārzinis patstāvīgi atbild par savā pārziņā veikto datu apstrādi un ar to saistīto personu tiesību īstenošanu. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma “IP telefonija” ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.

      • Šeit pieejams aktuālais IP telefonijas iekārtu katalogs.

      • Lai nodrošinātu iespējami labāku klientu pieredzi un pilnīgākas LMT pakalpojumu izmantošanas iespējas, pakalpojumu lietošanas laikā LMT var ar tevi sazināties (telefoniski, nosūtot īsziņu, e-pastu vai ziņu interneta pārlūkā) par pakalpojuma administrēšanas un lietošanas jautājumiem.

      ** Pakalpojuma servisa veida ierīkošana un sākotnējā konfigurācija vienā adresē neatkarīgi no ierīkoto sarunu kanālu skaita.

      *** Uzturēšanā ietilpst: IP PBX lietotāju apkalpošana telefoniski, attālināta bojājumu diagnostika un novēršana, izbraukumi bojājumu novēršanas darbu veikšanai, attālināta konfigurācijas maiņa pēc klienta pieprasījuma, IP PBX programmatūras regulāra atjaunināšana ar aktuālo versiju.

      **** Atšķirīgas iekārtu konfigurācijas gadījumā par ierīkošanas un abonēšanas maksām ir jāvienojas individuāli.


      Visas maksas norādītas € bez PVN.