• Autorizēties
Iek.apdr.Iek.apdr.Iek.apdr.

KOPSAVILKUMS

Kādos gadījumos tiek nodrošināta apdrošināšana
Apdrošināšana sedz visus riskus, t.i. pēkšņus un nejaušus ārēju iemeslu radītus bojājumus, kurus nevarēja paredzēt vai novērst. Apdrošināšana sedz arī zādzību, nozaudēšanu un, ja esi LMT pieslēguma numura lietotājs, arī neatļautu lietošanu saistībā ar kompensējamu zādzību vai nozaudēšanu. Tev ir jāspēj aprakstīt atgadījums, kā arī jāspēj nosaukt iemesls, laiks un vieta.

Cik ilgi apdrošināšana ir spēkā
Pirmos divus mēnešus par apdrošināšanu nav jāmaksā. Apdrošināšana automātiski tiek pagarināta katru mēnesi, un ikmēneša maksa (prēmija) tiek iekļauta LMT rēķinā, taču darbojas ne ilgāk kā 60 mēnešus no polises parakstīšanas brīža, pēc tam apdrošināšana automātiski izbeidzas.

Kā rīkoties incidenta gadījumā
Ienāc Mans LMT un izpildi norādījumus, lai elektroniski aizpildītu pieteikuma veidlapu, vai sazinies ar LMT Iekārtu apdrošināšanas servisa speciālistiem pa tālr. 28008222. Pieteikums jāiesniedz 14 dienu laikā no incidenta, kas ir pieteikuma iesniegšanas pamats, brīža. Ja iekārta ir nozagta vai nozaudēta, nekavējoties jānobloķē sērijas numurs (IMEI) un, ja esi LMT pieslēguma numura lietotājs, jānobloķē arī pieslēguma numurs.

Kāda atlīdzība tiks izmaksāta
Apdrošinājuma summa ir apdrošinātās mobilās iekārtas remonta izmaksas. Ja iekārtu nevarēs salabot, kā arī zādzības vai nozaudēšanas gadījumā, tā tiks aizvietota ar tāda paša zīmola un modeļa iekārtu. Ja nebūs iespējams aizvietot ar tāda paša zīmola un modeļa iekārtu, tā tiks nomainīta pret citu iekārtu ar līdzvērtīgu funkcionalitāti, nepārsniedzot LMT Retail & Logistics cenrādī noteiktās cenas apdrošināšanas iegādes brīdī, tomēr ne vairāk kā 2000 € (t.sk. PVN). Maksimālā apdrošinājuma summa par neatļautu lietošanu nozagšanas gadījumā ir 1000 € (t.sk.PVN) (ir piemērojama LMT pieslēguma numura lietotājiem). Apdrošinājuma summa paliek nemainīga visā apdrošināšanas perioda laikā, tomēr tiks atlīdzināts ne vairāk kā viens pieteikums par zādzību vai nozaudēšanu katrā 12 mēnešu periodā no apdrošināšanas sākuma brīža. Bojātās iekārtas tiek nodotas un saņemtas LMT klientu centrā.
Atlīdzība netiek samazināta nolietojuma dēļ.
Atlīdzība skaidrā naudā netiek izmaksāta.

Ko nesedz apdrošināšana
  • Bojājumus, ko sedz ražotāja vai piegādātāja garantija, vai bojājumus, par kuriem ir atbildīgs pārdevējs saskaņā ar likumu vai līgumu
  • Parasto nolietojumu
  • Neatļautu lietošanu un nevērību
  • Zādzību no telpām vai automašīnas, ja nevar pierādīt ielaušanos
  • Ja iekārtas nozaudēšanas vai nozagšanas gadījumā nevari paskaidrot kad, kur un kā tas notika
Ar pilnu LMT Iekārtu apdrošināšanas noteikumu un nosacījumu tekstu, kas ietver visu izņēmumu aprakstu, var iepazīties ŠEIT (PDF, 129.12K) vai Mans LMT.

IZMAKSAS

Pašrisks
Pašrisks ir atkarīgs no apdrošinātās iekārtas standarta cenas pirkuma brīdī, kā norādīts zemāk, neņemot vērā atlaides, ja tādas tiek piemērotas.
Pašrisks ir summa, kas netiks atlīdzināta un ko maksā klients.
 
Ikmēneša maksa (prēmija)
Ikmēneša maksa (prēmija) tiks iekļauta Tavā LMT rēķinā (pirmie divi mēneši – bezmaksas).

Iekārtas cena (bez PVN)  Ikmēneša maksa (prēmija)* Pašrisks*
<165 € 4.30 €20 €
165–330 €6.50 €35 €
331–495 €8.70 €50 €
496–660 € 10.90 €70 €
661–991 €13.10 € 85 €
>=992 €15.30 € 100 €
* Netiek piemērots PVN.

INFORMĀCIJAI

  • Pakalpojumu nodrošina apdrošināšanas sabiedrība Telia Försäkring AB, kuru pārstāv Telia Forsakring AB filiāle Latvijā.
  • Ja esi iegādājies apdrošināšanu LMT e-veikalā (tiešsaistē), vari atteikties no apdrošināšanas 14 dienu laikā no apdrošināšanas sākuma brīža.
  • Tev ir tiesības izbeigt apdrošināšanu nekavējoties jebkurā brīdī Mans LMT vai LMT klientu centrā. Šādā gadījumā Tev ir jāsamaksā jebkura nesamaksātā apdrošināšanas ikmēneša maksa (prēmija).
  • Apdrošināšanas segumu nodrošina Telia Försäkring AB, reģ. nr. 516401-8490, adrese 169 94 Solna, Zviedrija, tālr. +46 8 504 550 000, kuru pārstāv Telia Forsakring AB filiāle Latvijā, reģ. nr. 40203181416, adrese Lielvārdes iela 8A, Rīga, LV-1006, Latvija.
  • SIA LMT Retail & Logistics noslēdz apdrošināšanas līgumu Telia Försäkring AB filiāles Latvijā vārdā.
  • LMT ir tiesības iekasēt ikmēneša maksu (prēmiju) un veikt apdrošināšanas pakalpojuma administrēšanu atbilstoši LMT Iekārtu apdrošināšanas noteikumiem un nosacījumiem.
  • Šo apdrošināšanu administrē apdrošināšanas brokeris Willis AB, reģ. nr. 556426-5295, Willis Towers Watson Plc meitas sabiedrība vai Willis AB autorizēta trešā persona Apdrošinātāja vārdā. Administrēšana ietver apdrošināšanas pieteikumu izskatīšanu. E-pasta adrese LMTapdrosinasana@willis.com.
  • Ja vēlēsies iesniegt sūdzību, lūdzam sazināties ar apdrošināšanas servisa speciālistiem pa e-pastu vai ar apdrošinātāju – Telia Försäkring AB filiāli Latvijā, izmantojot augstāk norādīto adresi.
  • Strīdi var tikt iesniegti izskatīšanai Latvijas tiesā.
  • Šo apdrošināšanu regulē Latvijas likumi.
Ja vēlies uzdot jautājumus vai uzzināt vairāk, ienāc Mans LMT vai sazinies ar LMT Iekārtu apdrošināšanas servisa speciālistiem (LMTapdrosinasana@willis.com, tālr. 28008222).
LMT diennakts bezmaksas informatīvais tālrunis 80768076.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!