• Autorizēties
 

#PaliecMājās


Kā es varu iegādāties iekārtas epidēmijas laikā?

LMT e-veikalā pieejams plašs iekārtu, aksesuāru un viedpalīgu klāsts – ieskaties ŠEIT un iegādājies, ko vēlies! Bezmaksas piegādi nodrošinām visā Latvijā!

Saplīsusi iekārta – kā to nodot remontā / saņemt pēc remonta?

Nodot remontā garantijas, maksas un arī apdrošināšanas iekārtas ir vieglāk par vieglu – to visu var izdarīt attālināti, raiti un ērti!

  • Pieteikt iekārtu remontam var TSC mājaslapā ŠEIT.
  • Reģistrācijas formā varēsi izvēlēties ērtāko nosūtīšanas veidu (Omniva pakomāts, DPD kurjers vai pakomāts). 
  • Arī garantijas dokumentus var pievienot reģistrācijas formā. 
  • Salaboto iekārtu pēc remonta nosūtīsim uz Tavu izvēlēto saņemšanas adresi vai paku skapi. 
  • Arī samaksāt varēsi turpat – TSC mājaslapā. 
Kā atgriezt iekārtu 14 dienu atteikuma tiesību ietvaros?

Esam parūpējušies, lai krīzes laikā nepieciešamības gadījumā būtu iespējams atgriezt iekārtas LMT attālināti ar kurjera vai pakomāta starpniecību.

  • Iekārta jāatgriež pilnā komplektācijā bez lietojuma pazīmēm (oriģinālais iepakojums, uzlādes kabelis, austiņas u.c.).
  • Noteikti iepazīsties ar preces atgriešanas noteikumiem un pievieno aizpildītu atteikuma veidlapu (to atradīsi pie pirkuma pavadzīmes vai ŠEIT).
  • Pārliecinies, ka ir norādīta kontaktinformācija (gadījumā, ja rodas jautājumi vai sarežģījumi iekārtas pieņemšanā), kā arī norādi Attālinātas iegādes atteikuma tiesības.
  • Iekārta pilnā komplektācijā un atbilstošā iepakojumā jāadresē: 
    LMT e-veikals, Rēzeknes iela 5A, Rīga, LV-1073,
    saņēmēja tālr. 29248568 (pakalpojuma nodrošināšanai). 

Izvēlies, kam uzticēsi piegādi 

  • DPD kurjers 
  • Izvēloties Omniva pakomātu, iekārta jāsūta: 
    Maxima X pakomāts, Rītupes iela 2, Rīga, LV-1019 
  • Izvēloties DPD pakomātu, iekārta jāsūta: 
    Paku skapis "Rimi Saharova", A.Saharova iela 23A, Rīga, LV-1082 

Svarīgi! 

  • Sūtīšanas izdevumus sedz klients.
  • Nosūtot iekārtu, jānodrošina tāds iepakojums, lai transportēšanas laikā nerastos bojājumi. Lai izvairītos no pārpratumiem, iesakām sūtījumu arī apdrošināt, pretējā gadījumā par iekārtas bojājumiem atbildību jāuzņemas Tev.
  • Iekārta tiks uzskatīta par atgrieztu un līgums tiks anulēts tikai pēc iekārtas saņemšanas, pārbaudes un atzinuma, ka iekārta atbilst atgriešanas prasībām.
Kā varu anulēt pieslēgumu Internets biznesam un atdot iekārtu?

Jāatsūta ziņa par šo lēmumu uz e-pastu bizness@lmt.lv.

Iekārta pilnā komplektācijā ar Latvijas Pasta, kurjera vai pakomāta  (piegādes veids – no pakomāta ar kurjeru) starpniecību jānosūta:
LMT e-veikals, Rēzeknes iela 5A, Rīga, LV-1073. Jānorāda tālr. 29248568 (saziņai ar kurjeru).

Svarīgi!
Sūtīšanas izdevumus sedz klients.

Kā varu atdot Atvērtā līguma iekārtu?

Esam parūpējušies, lai krīzes laikā nepieciešamības gadījumā būtu iespējams atgriezt iekārtas LMT attālināti ar kurjera vai pakomāta starpniecību.

  • Iekārta jāatgriež pilnā komplektācijā (iepakojums, aksesuāri). Tai var būt nolietojuma pazīmes, taču tas samazina iekārtas vērtību. Ja iekārtai būs būtisks defekts vai arī trūks komplektācijas sastāvdaļas (piemēram, uzlādes vads), par to var tikt aprēķināta maksa saskaņā ar cenrādi
    Atceries! Iekārtas stāvoklis tiek novērtēts, to saņemot. Gadījumos, kad iekārta neatbildīs atgriešanas nosacījumiem (plaisas, bojājumi), līgumu pārtraukt nebūs iespējams līdz bojājumu novēršanai.
  • Pārliecinies, ka ir norādīta kontaktinformācija (gadījumā, ja rodas jautājumi vai sarežģījumi iekārtas pieņemšanā), kā arī norādi Atvērtā līguma izbeigšana.
  • Iekārta pilnā komplektācijā un atbilstošā iepakojumā jāadresē: 
    LMT e-veikals, Rēzeknes iela 5A, Rīga, LV-1073,
    saņēmēja tālr. 29248568 (pakalpojuma nodrošināšanai). 

Izvēlies, kam uzticēsi piegādi 

  • DPD kurjers 
  • Izvēloties Omniva pakomātu, iekārta jāsūta: 
    Maxima X pakomāts, Rītupes iela 2, Rīga, LV-1019 
  • Izvēloties DPD pakomātu, iekārta jāsūta: 
    Paku skapis "Rimi Saharova", A.Saharova iela 23A, Rīga, LV-1082 

Svarīgi!

  • Sūtīšanas izdevumus sedz klients.
  • Nosūtot iekārtu, jānodrošina tāds iepakojums, lai transportēšanas laikā nerastos bojājumi. Lai izvairītos no pārpratumiem, iesakām sūtījumu arī apdrošināt, pretējā gadījumā par iekārtas bojājumiem atbildību jāuzņemas Tev.
  • Iekārta tiks uzskatīta par atgrieztu un līgums tiks anulēts tikai pēc iekārtas saņemšanas, pārbaudes un atzinuma, ka iekārta atbilst atgriešanas prasībām.
Kā var pieteikt iekārtas apdrošināšanas atlīdzību?
To var izdarīt vieglāk par vieglu – attālināti, raiti un ērti!

  • Aizpildi apdrošināšanas atlīdzības pieteikumu internetvietnē Mans LMT.
  • Piesaki iekārtu remontam TSC mājaslapā ŠEIT.
  • Reģistrācijas formā varēsi izvēlēties ērtāko nosūtīšanas veidu (Omniva pakomāts, DPD kurjers vai pakomāts), kā arī pievienot garantijas dokumentus. 

Salaboto vai maiņas iekārtu nosūtīsim uz Tavu izvēlēto saņemšanas adresi vai paku skapi.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!