• Autorizēties

BIROJA tālrunis EKONOMISKAIS

Laba izvēle, ja biroja tālrunis pārsvarā nepieciešams klientu zvanu saņemšanai.

  • Zema mēneša maksa
  • Iekļautas 200 minūtes zvaniem uz visiem tīkliem Latvijā
  • Iekļauts telefona aparāts
  • Vienots un izdevīgs tarifs zvaniem uz ārzemēm

kā pieslēgt


    izmaksas

    Biroja tālrunis EKONOMISKAIS, mēneša maksa   3.50 €
    Tarifs zvaniem uz
    LMT, Lattelecom, Tele2, Bite u.c. fiksētajiem un mobilajiem tīkliem līdz 200. sarunu minūtei
    LMT, Lattelecom, Tele2, Bite u.c. fiksētajiem un mobilajiem tīkliem, sākot no 201. sarunu minūtes

    0.00 €
    0.0199 €
    Biroja centrāles funkcija ZVANU PĀRSŪTĪŠANA3.00 €/mēn.
    Starptautiskie zvani uz jebkuru pasaules valsti* 0.1749 €/min
    *Izņemot zvanus uz satelītu un ārvalstu paaugstinātas maksas tīkliem.

    Citas izmaksas


    BIROJA CENTRĀLES FUNKCIJAS

    Tarifu plānā EKONOMISKAIS par papildu maksu var izvēlēties svarīgākās biroja centrāles funkcijas – Zvanu pārsūtīšana un Secīga zvanu pāradresācija. Skaties sava telefona lietošanas instrukcijā, kā tās izmantot.

    TELEFONA APARĀTS

    Tarifu plānā EKONOMISKAIS bez papildu maksas iekļauts tālruņa aparāts. Ja vēlies, vari izmantot arī savu esošo iekārtu. 

    CITI BIROJA TĀLRUŅA TARIFU PLĀNI

    • BIZNESS – lieliska izvēle, ja nākas daudz zvanīt gan uz fiksētajiem, gan mobilajiem numuriem.
    • VIRTUĀLAIS – laba izvēle, ja ikdienā biroja tālrunis sarunām netiek izmantots, taču nevēlies pazaudēt ienākošos zvanus. Šis tarifu plāns ļauj lietot arī faksu pārraides iespējas. Jautā vairāk savam LMT konsultantam.

    Svarīgi zināt

    • LMT fiksētā tīkla numura izmantošana ir piesaistīta konkrētai adresei.
    • Biroja tālrunis EKONOMISKAIS lietotājiem nav pieejami īsziņu un mobilā interneta pakalpojumi, kā arī telekomunikāciju pakalpojumi ārvalstīs.
    • LMT nodrošina ar nepieciešamo iekārtu (telefonu vai vārteju). Iekārtas ir LMT īpašums – izturies pret tām pienācīgi un rūpīgi.
    • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma BIROJA TĀLRUNIS EKONOMISKAIS ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp  noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.
    • Lai nodrošinātu iespējami labāku klientu pieredzi un pilnīgākas LMT pakalpojumu izmantošanas iespējas, pakalpojumu lietošanas laikā LMT var ar  Tevi sazināties (telefoniski, nosūtot īsziņu, e-pastu vai ziņu interneta pārlūkā) par pakalpojuma administrēšanas un lietošanas jautājumiem.
    Visas maksas norādītas € bez PVN.
    * Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
    Aizvērt

    Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!