Palīdzība
      Biroja tālrunis “Bizness”

      Biroja tālrunis

      Sena vērtība jaunās sliedēs

      Biroja tālrunis “Bizness”

      Lieliska izvēle, ja biroja tālrunis ir tavs darba instruments – nākas daudz zvanīt gan uz fiksētajiem, gan mobilajiem numuriem.


      • Izdevīga fiksētā mēneša maksa
      • Zvani uz visiem tīkliem Latvijā, cik vien vēlies

      • Iekļauta biroja centrāles funkcija "Zvanu pārsūtīšana"

      • Vienots un izdevīgs tarifs zvaniem uz ārzemēm

      Kā pieslēgt

      Izmaksas

      Biroja tālrunis “Bizness”, mēneša maksa8.22 €

      Zvani uz LMT, Tele2, Bite un citiem mobilajiem tīkliem Latvijā

      0.00 €

      Zvani uz Tet un citiem fiksētajiem tīkliem Latvijā

      0.00 €

      Starptautiskie zvani uz jebkuru valsti*

      0.1749 €/min


      *Izņemot zvanus uz satelītu un ārvalstu paaugstinātas maksas tīkliem.


      Citas izmaksas


      Biroja centrāles funkcijas

      Tarifu plānā “Bizness” par papildu maksu var izvēlēties svarīgākās biroja centrāles funkcijas – Zvanu pārsūtīšana, par papildu maksu var izvēlēties arī funkciju Secīga zvanu pāradresācija. Skaties sava telefona lietošanas instrukcijā, kā tās izmantot.


      Telefona aparāti

      Tarifu plānā “Bizness” bez papildu maksas iekļauts tālruņa aparāts. Ja vēlies, vari izmantot arī savu esošo iekārtu.


      Citi "Biroja tālruņa" tarifu plāni

      • Ekonomiskais – laba izvēle, ja biroja tālrunis pārsvarā nepieciešams klientu zvanu saņemšanai.

      • Virtuālais – laba izvēle, ja ikdienā biroja tālrunis sarunām netiek izmantots, taču vēlies saglabāt savu fiksēto numuru. Iekļauta zvanu pāradresācija uz LMT numuriem. Šis tarifu plāns ļauj lietot arī faksu pārraides iespējas. Mēneša maksa – 1.40 €. Vairāk jautā savam LMT konsultantam.


      Svarīgi zināt

      • LMT fiksētā tīkla numura izmantošana ir piesaistīta konkrētai adresei.
      • Biroja tālrunis “Bizness" lietotājiem nav pieejami īsziņu un mobilā interneta pakalpojumi, kā arī telekomunikāciju pakalpojumi ārvalstīs.
      • LMT nodrošina ar nepieciešamo iekārtu (telefonu vai vārteju). Iekārtas ir LMT īpašums – izturies pret tām pienācīgi un rūpīgi.
      • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma Biroja tālrunis “Bizness" ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.

      • Lai nodrošinātu iespējami labāku klientu pieredzi un pilnīgākas LMT pakalpojumu izmantošanas iespējas, pakalpojumu lietošanas laikā LMT var ar tevi sazināties (telefoniski, nosūtot īsziņu, e-pastu vai ziņu interneta pārlūkā) par pakalpojuma administrēšanas un lietošanas jautājumiem.


      Visas maksas norādītas € bez PVN.