Palīdzība

      Zvanu pārsūtīšana

      Taisnā ceļā pie īstā adresāta

      Biroja administrators vai cits darbinieks, kurš saņem uzņēmumam adresētos zvanus, noskaidro, ko zvanītājs vēlas, un, nospiežot pārsūtīšanas taustiņu (call transfer), savieno ar kolēģi – priekšnieku, grāmatvedi, noliktavas darbinieku u.c.

      • Vienlaicīgi aktīvi var būt 2 pārsūtīti zvani
      • Zvanus var pārsūtīt tikai uz publiskajiem mobilajiem un fiksētajiem tīkliem (numuri sākas ar "2" vai "6").
      • Maksimālais pārsūtītās sarunas ilgums ir 60 min (pēc tam zvans pārtraucas).
      • Pieejams, ja telefona aparāts nodrošina šādu funkciju.
      • Ar pieslēgumu Biroja tālrunis BIZNESS – bez maksas. Ar pieslēgumu Biroja tālrunis EKONOMISKAIS – 3.00 €/mēn.


      SVARĪGI ZINĀT

      • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma ZVANU PĀRSŪTĪŠANA ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp  noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.

      • Lai nodrošinātu iespējami labāku klientu pieredzi un pilnīgākas LMT pakalpojumu izmantošanas iespējas, pakalpojumu lietošanas laikā LMT var ar  Tevi sazināties (telefoniski, nosūtot īsziņu, e-pastu vai ziņu interneta pārlūkā) par pakalpojuma administrēšanas un lietošanas jautājumiem.

      Visas maksas norādītas € bez PVN.